استقلال یکی از پرمهره ترین تیم های تاریخ را دارد اما فکری با دشمن فرضی می جنگد؛ او دنبال رفیق بازی و جذب فالور است

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران (پانا) پیشکسوت استقلال معتقد است وضعیتی که استقلال دچار آن شده حاصل رفیق بازی در نیمکت استقلال برای انتخاب دستیارهای محمود فکری است.

استقلال یکی از پرمهره ترین تیم های تاریخ را دارد اما فکری با دشمن فرضی می جنگد؛ او دنبال رفیق بازی و جذب فالور است

رضا رجبی در گفت وگو با خبرنگار پانا درباره شرایط استقلال و شکست این تیم مقابل سپاهان اصفهان در هفته پانزدهم لیگ برتر و از دست رفتن صدر جدول گفت: از همان زمان که استقلال مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسید، با اینکه نتیجه به سود استقلال بود اما من به آینده این تیم شک داشتم به این خاطر که استقلال در فصل جدید با سیستم های متعدد بازی نموده و یک سیستم واحد نداشته است، مگر می توان در طول یک فصل با چند سیستم متعدد کار کرد؟!

وی ادامه داد: اگر در جریان بازی سیستم تغییر کرد موضوع طبیعی است و کادر فنی صلاح دانسته طبق شرایط بازی شیوه بازی را تغییر دهد. اما در هر بازی استقلال یک سیستم متفاوت دارد و در نتیجه تیم دچار سردرگمی می گردد و نتیجه نمی گیرد، معمولاً تعویض در بازی به این خاطر صورت می گیرد که تیم قدرتمند گردد اما در استقلال حتی تعویض هم به درستی انجام نمی گردد و تعیین است که این تیم خالی از تفکر است.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: در جریان بازی با سپاهان، بازیکنان حریف راه را برای مهدی قایدی بستند و نتیجه این شد که استقلال هیچ گلی به ثمر نرساند و قایدی هم نتوانست بازی را دربیاورد. در این چند وقت اخیر اگر استقلال نتیجه ای هم کسب نموده است به خاطر خلاقیت بازیکنان این تیم بوده وگرنه از نظر فنی من امیدی به فرایند رو به جلوی این تیم نمی بینم. اعتقاد دارم که تجربه و علم در کنار یکدیگر می تواند به استقلال یاری کند که متاسفانه این دو مورد در این تیم وجود ندارد.

رجبی مطرح نمود: در حال حاضر استقلال یکی از پرمهره ترین تیم های تاریخ را دارد، بازیکنان ملی در این تیم حضور دارند اما شیوه نتیجه گیری این تیم و بازی کردن آن به هیچ عنوان قابل قبول نیست، تا پیش از این گفته می شد که استقلال خوب بازی نمی نماید اما نتیجه می گیرد الآن هم دیدیم که نتیجه هم نگرفت و شرایط به ضرر تیم است.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سؤال که تعویض های محمود فکری می توانست شرایط استقلال را تغییر دهد؟ مطرح نمود: من صفحه شطرنج را وارونه می بینیم و اعتقاد دارم قاعده بازی به هم خورده است، اگر مظلومی به عنوان سرمربی و صمد مرفاوی یاری اول و فکری یاری دوم بود می توانستیم به استقلال امیدوار باشیم اما الآن شرایط تغییر نموده است و کاری هم نمی توان کرد. به نظرم فکری در نیم فصل باید کاری از پیش ببرد. متأسفانه در این شرایط بعضی هم از درون باشگاه دوست ندارند تیم نتیجه بگیرد و فکری هم به دنبال رفیق بازی و جذب فالور رفت به همین خاطر شرایط تیم الآن به این صورت شده است.

وی ادامه داد: افرادی مثل آرش برهانی و حنیف عمران زاده باید کسب تجربه نمایند. من زمانی که علیرضا منصوریان هم سرمربی تیم استقلال بود به او گفتم این تیم حداقل روزی 20 ساعت کار می خواهد و تو نمی توانی با رستوران داری سرمربی تیم استقلال هم باشی اما به حرف من گوش نداد و نتیجه اش را هم دید. در خصوص بعضی افراد استقلال هم چنین اعتقادی دارم، در حال حاضر آرش برهانی در آموزشگاه استقلال فعالیت می نماید، مربی امیدها هم هست و به عنوان یاری در کنار فکری هم هست. چنین فردی نمی تواند تمام تمرکز خود را برای استقلال بگذارد و از همه مهتر او فردی کم تجربه است.

رجبی در خاتمه گفت: متأسفانه در فوتبال ما اصول را فدای رفاقت کردیم و در نتیجه دود آن به چشم طرفدار می رود، هر بازی که استقلال می بازد محمود فکری صحبت از اتاق فکر علیه او می نماید، او با دشمن فرضی می جنگد به جای اینکه تیم خود را قوی کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 28489

به "استقلال یکی از پرمهره ترین تیم های تاریخ را دارد اما فکری با دشمن فرضی می جنگد؛ او دنبال رفیق بازی و جذب فالور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال یکی از پرمهره ترین تیم های تاریخ را دارد اما فکری با دشمن فرضی می جنگد؛ او دنبال رفیق بازی و جذب فالور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید