اعتراض امیلیا کلارک به کوشش ها برای لو دادن قصه فیلم جدیدش

به گزارش مجله سلو بلاگ، آی سینما: در حالی که برآورد ها درباره داستان فیلم آخرین کریسمس در فضای اینترنت به جایی رسیده که تعداد زیادی از رسانه ها و افراد سعی می نمایند پیچ پایانی قصه را پیش از اکران کشف نمایند، امیلیا کلارک بازیگر این فیلم از این رقابت برای لو دادن قصه انتقاد نموده است.

اعتراض امیلیا کلارک به کوشش ها برای لو دادن قصه فیلم جدیدش

از زمان پخش اولین تیزر آخرین کریسمس با بازی کلارک و هنری گولدینگ عده ای می گفتند این فیلم با آنچه در این تیزر دیده می گردد متفاوت است و یک فیلم کریسمسی معمول نیست.

ظاهرا داستان درباره یک زن جوان لندنی است که مردی غریبه تعقیبش می نماید و بین آنها رابطه ای عاشقانه ساخته می گردد. فیلمنامه را اما تامپسون نویسنده و بازیگر مشهور بریتانیایی نوشته و پل فیگ کارگردانی نموده است.

کلارک درباره رقابت برای لو دادن سرانجام فیلم در مصاحبه با ایندی وایر خشم خود را ابراز نموده: این واقعا آزار دهنده و ناامید کننده است. فیلم از چیزی که آدم ها حدس می زنند، پیچیده تر است.

او تایید نموده که چرخش مهمی در داستان وجود دارد اما ظریف تر از آن است که همه انتظار دارند.

این نخستین بار نیست که امیلیا کلارک در برابر قضاوت ها و توقع های تماشاگران و طرفدارانش قرار می گیرد. چند ماه پیش اپیزود ماقبل آخر فصل سرانجامی بازی تاج و تخت که در آن شخصیت دنریس تارگرین (با بازی کلارک) در لحظه غیرمنتظره تبدیلش به ملکه دیوانه را کامل کرد و کل پایتخت را به آتش کشید، باعث شد طرفداران این سریال به دو دسته موافق و مخالف تبدیل شوند و مخالفان در شبکه های اجتماعی به شدت به این تصمیم سازندگان سریال اعتراض کردند.

9410

منبع: آی سینما
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10426

به "اعتراض امیلیا کلارک به کوشش ها برای لو دادن قصه فیلم جدیدش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض امیلیا کلارک به کوشش ها برای لو دادن قصه فیلم جدیدش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید