این 10 گوشی این هفته پر هوادار ترین بودند

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران : در فهرست پرطرفدارترین گوشی های این هفته، شیائومی صندلی های اول تا پنجم را از آن خود نموده است.

این 10 گوشی این هفته پر هوادار ترین بودند

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، به نقل از جی اس ام آرنا، شیائومی قصد ترک کردن صدر جدول پرطرفدارترین گوشی های هوشمند هفته را ندارد و کماکان با گوشی های متنوع خود صدرنشین است.

گوشی Mi 11 Ultra شیائومی این هفته هم بدون تغییر نسبت به هفته قبل رتبه اول را به خود اختصاص داده است، درست مثل Xiaomi Redmi Note 10 Pro که هفته قبل دوم بود و این هفته هم این صندلی را حفظ نموده است. البته رقبای این گوشی شیائومی در صدر جدول هم تیمی های خود او هستند.

در رتبه سوم، دیگر گوشی شیائومی یعنی Poco X3 Pro قرار گرفته که رشد قابل توجهی داشته و از رده هشتم به این صندلی رسیده است. تغییری در صندلی گوشی Redmi Note 10 شیائومی هم رخ نداده و کماکان این گوشی در رتبه چهارم جا خوش نموده است. گوشی Poco F3 معمولی شیائومی هم با صعود 2 پله ای به رده پنجم رسیده تا نیمه بالایی جدول تماما تحت سلطه شرکت شیائومی قرار داشته باشد.

آیپد پرو 12.9 اینچی اپل هم که به تازگی معرفی شده و در فهرست پرطرفدارترین های هفته قرار گرفته، صندلی ششم را تصاحب نموده است که برای یک تبلت (در بین گوشی های هوشمند) خوب است.

سامسونگ هم که مدت ها است قافیه و رقابت را به شیائومی باخته است 3 گوشی را در این جمع دارد. گوشی هوشمند Galaxy A72 سامسونگ هفته قبل در رتبه نهم بوده، اما این هفته با 2 پله صعود در صندلی هفتم قرار گرفته است. این دو پله صعود شامل حال دیگر گوشی سامسونگ یعنی Galaxy A52، 5G هم شده و این گوشی را از رتبه دهم به رتبه هشتم رسانده است.

گوشی Galaxy S21 Ultra 5G هم به فهرست ما تازه وارد شده و البته انتظار می رود تا هفته آینده در جدول فرایند صعودی داشته باشد. درست برعکس گوشی Sony Xperia 1 III که با سقوط از صندلی پنجم به دهم فرایند خوبی را طی نمی کند. این گوشی هفته قبل وارد این فهرست شد و گویا خیلی زود می خواهد صحنه را ترک کند.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 32085

به "این 10 گوشی این هفته پر هوادار ترین بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 10 گوشی این هفته پر هوادار ترین بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید