با مرکز خرید پلازا 66 شانگهای چین آشنا شوید

به گزارش مجله سلو بلاگ، مرکز خرید پلازا 66 شانگهای جزو عظیم ترین و بهترین مراکز خرید شانگهای است. با ما در مجله اینترنتی خبرنگاران همراه شوید تا در اینباره بیشتر بدانیم .

با مرکز خرید پلازا 66 شانگهای چین آشنا شوید

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

هر آنچه که باید در خصوص مرکز خرید پلازا 66 شانگهای چین بدانید

شانگهای یکی از زیباترین و گردشگری ترین شهرهای کشور چین است که هر ساله تعداد بیشماری مسافر و جهانگرد را در خود پذیرایی می نماید.

شهری پر از مرکز خرید و بازار که با جنس ها و قیمت های مناسبش اجازه نمی دهد مسافرانش این شهر را دست خالی ترک نمایند.

پلازا 66 در شانگهای چین دارای یک مرکز خرید لوکس و دو آسمان خراش زیبا می باشد. شانگهای را بیشترا تحت عنوان شهر آسمان خراش ها می شناسند.

برج مرکز تجارت جهانی و برج مروارید شرقی در شانگهای از جمله دو نمونه عالی از آسمان خراش های این شهر می باشند که بازدید از آنها به تمام بازدیدنمایندگان توصیه می شود.

مرکز خرید پلازا 66 شانگهای مساحتی بیش از 50000 مترمربع دارد. این مرکز 66 طبقه دارد و در میدان 66 قرار گرفته است و به عبارتی بلندترین ساختمان در منطقه شانگهای پوکسی می باشد.

اینجا را بعنوان یکی از بهترین مراکز خرید چین می شناسند. به پلازا که پای می گذارید انگار در خیابانی در حال قدم زدن هستید.

معرفی مرکز خرید پلازا 66 شانگهای

بسیاری از مارک های معروف جهان در این پلازا وجود دارند و شما می توانید به معامله و خرید آنها بپردازید. فروشگاه موجود در این پلازا ، به عنوان یکی از بهترین ها مراکز خرید شانگهای و بعنوان گل سرسبد فروشگاههای شانگهای انتخاب شده است.

مسلما بخشی از سفرها به دیگر کشورها، مخصوصا برای خانم ها از جنبه خرید حائز اهمیت می باشد. حتی پرسه زدن و گشتن میان بهترین فروشگاهها و برندها احساس خوبی را به بازدیدنمایندگان خواهد داد.

برای همین داشتن اطلاعات در خصوص مراکز خرید در درجه اول حائز اهمیت است. یکی از این مراکز معروف که می توانید به آنجا بروید، پلازا 66 شانگهای است.

شهری که بعد از توکیو، بزرگترین شهر چین بحساب می آید. این مرکز خرید روزانه توسط جهانگردان زیادی از داخل و خارج چین بازدید می شود.

همانطور که گفته شد این ساختمان 66 طبقه دارد و نام آن هم به همین دلیل می باشد. در این مرکز خرید، بیشتر برندهای معروف برای خود مغازه هایی انتخاب نموده اند و می توانید شعبه هایی از بهترین برندها را در اینجا بیابید.

البته گاهی، نمایش های مد نیز در اینجا برپا می شود و جهانگردان و مسافران تورها می توانند در جریان این نمایش ها باشند. نمایش هایی که جدیدترین و به روزترین محصولات برندهای مختلف در آن به نمایش درمی آید.

علاوه بر اینها در این مرکز خرید هر از گاهی نمایش فشن و مدها برگزار می شود و طراحی و کار طراحان مشهور به نمایش درمی آید.

برای دوستداران و افراد مغول به کار در این حرفه، قطعا بودن در این مراسم ها تجربه ساز و موقعیت آفرین خواهد بود.

آشنایی با تاریخ ساخت مرکز خرید پلازا 66 شانگهای

مرکز خرید پلازا 66 پنج سطح دارد و مساحتی بیش از 50000 مترمربع را اشغال نموده است. در خصوص تاریخ ساخت این برج ها می توان گفت که اولین آسمان خراش در ال 2001 کامل شد و بعدها در سال 2006 دومین آسمان خراش این مجموعه کامل شد.

این برج در حال حاضر در رتبه پنجمین برج بلند شانگهای قرار گرفته است. حتی بسیاری از برندهای معروف و جهانی، دفتر مرکزی خود را در اینجا بنا نهاده اند.

فشن شوهای این مرکز را از دست ندهید. بسیاری از طراحان مشهور جهانی را می توانید در این مراسم ها از نزدیک ببینید.

گاهی اوقات صرفا پرسه زدن و تجربه مکان های لوکس و گران قیمت می تواند تجربه ارزنده ای باشد. برای همین بسیاری از گردشگر هایی که قصد خرید ندارند نیز به این مرکز می آیند. چرا که خرید تنها کاری نیست که اینجا می توانید انجام دهید.

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 22113

به "با مرکز خرید پلازا 66 شانگهای چین آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مرکز خرید پلازا 66 شانگهای چین آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید