بدون لژیونرها اردوی ملی بی فایده است، بازی سخت مقابل ورامین داریم

به گزارش مجله سلو بلاگ، عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی روز یکشنبه مقابل تیم شهرداری ورامین گفت: همانطور که می دانید روی کاغذ شهرداری ورامین پیروز میدان است. این تیم بازیکنان خوب و با تجربه ای دارد و نتایج درخشانی تا پایان هفته نهم به دست آورده است.

بدون لژیونرها اردوی ملی بی فایده است، بازی سخت مقابل ورامین داریم

وی افزود: امیدوارم در وهله اول بازی قابل قبولی مقابل این تیم داشته باشیم در والیبال کار گروهی خوب و اشتباهات کمتر باعث می شود نتایج خوبی به دست آید. امیدوارم با آنالیز خوبی که روی این تیم انجام می دهیم و برنامه ای که به بازیکنان ارائه بتوانیم به نتیجه دلخواه دست یابیم. اگر این اتفاق رخ دهد می توانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. ما هرسال مقابل این تیم بازی خوبی داشتیم. تماشاگران خونگرمی داریم که می توانند تیم را حمایت کنند.

میرحسینی شرح داد: امیدوارم بازیکنانم خودشان را باور داشته باشند. ما تمرینات و بازی های تدارکاتی خوبی را پیش از آغاز لیگ برگزار کرده ایم. امید دارم بازیکنانم قدر خود را بدانند و با خود باوری بتوانند مقابل این تیم بازی کنند.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در خصوص تعطیلی زودهنگام لیگ برتر والیبال اظهار داشت: همه می دانیم که در برخی مواقع باید تابع تیم ملی باشیم تا نتیجه خوبی به دست آید. خواست قلبی همه ما این است که والیبال به المپیک صعود کند اما می توانستیم با برنامه ریزی بهتر و مشورت در این زمینه تصمیم های بهتری بگیریم و به باشگاه هایی که هزینه کرده اند، اهمیت بیشتری بدهیم. مشورت در این زمینه بسیار می توانست کمک کند.

وی در ادامه تأکید کرد: بدون حضور لژیونرها که در 10 روز پایانی به اردوی مسابقات اعزام می شوند، اردوهای تیم ملی نمی تواند تأثیر گذار باشد چرا که لژیونرها در این اردوی طولانی مدت در این تیم حضور ندارند. همه برای سربلندی تیم ملی باید دست به دست هم دهیم اما زمانی که لژیونرها در اردوها حضور ندارند با کدام بازیکنان می خواهیم اردوهای ملی را تشکیل دهیم. می شد تصمیمات بهتری گرفته شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10925

به "بدون لژیونرها اردوی ملی بی فایده است، بازی سخت مقابل ورامین داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون لژیونرها اردوی ملی بی فایده است، بازی سخت مقابل ورامین داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید