بهترین جراحی زیبایی بینی در تهران

به گزارش مجله سلو بلاگ، رپرتاژ آگهی - این روزها جراحی زیبایی بینی به یکی از رایج ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی تبدیل شده است و ضروری است که برای انجام آن به سراغ بهترین جراح زیبایی بینی در تهران برویم. از آنجایی که صورت در معرض دیدترین عضو بدن بوده و بینی در مرکز آن و برجسته می باشد، لذا با انجام جراحی زیبایی علاوه بر ایجاد تناسب در خود بینی، ارتباط خوشایندتری میان آن و دیگر اجزای صورت برقرار خواهد شد.

بهترین جراحی زیبایی بینی در تهران

دکتر سزاوار متخصص جراحی فک و صورت یک از بهترین جراحان زیبایی تهران محسوب شده که تجربه و سابقه پیروز و زیاد در این زمینه دارد.

جراحی زیبایی بینی

بیشتر افرادی که تحت عمل جراحی بینی قرار می گیرند، با ظاهر بینی خود مشکل داشته و تمایل دارند نسبت به ابعاد صورت خود، بینی شان را اصلاح نمایند که البته در این بین درصد کمتری از داوطلبان بیمارانی هستند که نقص های ساختاری از جمله انحراف بینی یا ناراحتی های تنفسی دارند.

توجه داشته باشید که عمل بینی نیز مانند سایر عمل های جراحی عوارض پس از عمل را به همراه خواهد داشت که البته با انتخاب پزشکی حاذق و با تجربه می توان تا حد زیادی از ریسک های جراحی پیشگیری کرد. در جراحی بینی قبل از انجام عمل، یک جلسه مشاوره انجام می گیرد که معمولاً رایگان است و طی این جلسه سوابق پزشکی بیمار چک شده و انتظارات وی توسط پزشک از عمل بینی آنالیز شده و به او گفته می شود خواسته های او تا چه میزان قابل انجام است. دادن اطلاعات درست به پزشک بسیار حائز اهمیت است، زیرا در پیشگیری از عوارض ناشی از جراحی می تواند مفید باشد.

حداقل سن برای انجام عمل بینی در دختران حدود 16 سالگی و در پسران حدود 17 سالگی تخمین زده شده که بعد از دوران بلوغ می باشد.

انواع روش های جراحی بینی

جراحی بینی به روش بسته: معمولاً این روش از اولویت بالاتری برخوردار است، زیرا در این مدل تمام برش ها در داخل بینی اجرا شده و زخم ها داخلی هستند و حتی با پنهان بودن برش ها باز هم جراح به نقاط زیادی از بینی دسترسی دارد.

جراحی بینی به روش باز: در این روش امکان دسترسی پزشک به استخوان های بینی و غضروف بیشتر بوده، ولی جای زخمی کوچک بر روی بینی باقی می ماند. در این روش شکل دهی به غضروف بسیار دقیق تر انجام می شود البته در صورتی که سیستم ترمیمی بدن خود فرد مسئله ای نداشته باشد معمولا جای زخم ها بعد از شش تا هشت ماه ناپدید می شود.

هزینه عمل بینی

محاسبه هزینه جراحی زیبایی بینی به موارد متعددی بستگی دارد از جمله: تجربه جراح، امکانات جراحی، مرکز درمانی یا بیمارستان انتخاب شده و نوع بیهوشی.

چطور بهترین جراح زیبایی بینی در تهران را پیدا کنیم؟

برای انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی، باید به این نکته توجه داشت که پزشک متخصص باید توجه ویژه به مجرای تنفسی و ساختار بینی داشته باشد که برای این کار معمولاً فوق تخصص های جراحی فک و صورت بهترین انتخاب هستند و همچنین از پیشینه مثبت و شهرت وی در این امر نیز غافل نشده و تحقیقات لازم را نیز به عمل بیاورید.

خوشبختانه با پیشرفت راه های ارتباطی و گسترش فضای مجازی امکان ارتباط بیشتر بین بیمار و پزشکان فراهم شده که این خود نیز باعث آسان تر شدن بستر جستجو شده است.

به هر ترتیب در صورتی که قصد انجام جراحی زیبایی بینی یا هر جراحی زیبایی دیگری دارید، ضروری است که با جستجو و تحقیق کافی، از طریق بهترین جراح زیبایی تهران نسبت به انجام عمل جراحی زیبایی و ترمیمی اقدام کنید. در صورتی که این کار از طریق جراح حاذق و باتجربه انجام نشود، ممکن است نتیجه کار چیزی مایوس نماینده تر از شرایط قبلی شما باشد.

کلام آخر

دکتر مهدی سزاوار، جراحی زیبایی و متخصص در زمینه جراحی فک، زاویه دار کردن صورت، ایمپلنت دندان، جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی و سایر جراحی های مربوط به اصلاحات و ترمیم های چهره فعالیت داشته و از بهترین جراحان زیبایی تهران به حساب می آید. با دانستن این که ایمپلنت دندان چیست، باید آن را یکی از روش های ترمیمی زیبایی دهان و دندان بدانیم که اتفاقا این روزها بسیار رایج می باشد.

جهت دریافت نوبت مراجعه حضوری با شماره 02188784667 تماس حاصل نمایید و یا در واتس اپ برای دریافت مشاوره رایگان به شماره 09022542448 پیغام بفرستید. نشانی مطب نیز میدان ونک، خیابان گاندی شمالی، کوچه صانعی شرقی، پلاک 7، واحد 2 می باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 23057

به "بهترین جراحی زیبایی بینی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جراحی زیبایی بینی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید