ترامپ: تلفنی با اردوغان درباره سوریه و تروریسم صحبت کردم

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس جمهور آمریکا شامگاه چهارشنبه در پیامی در توئیتر اطلاع داد که تلفنی با رئیس جمهور ترکیه درباره مرزها با سوریه و مبارزه با تروریسم صحبت نموده است.

ترامپ: تلفنی با اردوغان درباره سوریه و تروریسم صحبت کردم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شامگاه چهارشنبه در پیغامی در توئیتر به گفت وگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اشاره نمود.

ترامپ در این پیغام توئیتری نوشت: وی (اردوغان) من را آگاه کردم که تعدادی از مبارزان داعش که در حریان درگیری فرار نموده بودند دستگیر شده آند که شامل همسر و خواهر البغدادی تروریسم می گردد.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه نوشت: همچنین درباره مرزهای آنها با سوریه و از بین بردن تروریسم، خاتمه دادن به خصومت ها با کُردها و موضوعات بسیار دیگری صحبت کردیم. منتظر دیدار با رئیس جمهور اردوغان در چهارشنبه آینده در 13 نوامبر در کاخ سفید هستم.

رئیس جمهور ترکیه روز سه شنبه بازداشت همسر ابوبکر البغدادی سرنموده پیشین تکفیری های داعش را تأیید کرد. (جزئیات بیشتر)

بنا به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، اردوغان طی سخنانی در مورد وضعیت همسر البغدادی توضیح داد: البغدادی خود را درون تونلی نابود کرد و آمریکا در حال سر و صدا کردن (درباره این قضیه) است. من برای اولین بار شرح می دهم که ما همسر البغدادی را دستگیر کردیم و (در این خصوص) سر و صدا برپا نمی کنیم.

.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10398

به "ترامپ: تلفنی با اردوغان درباره سوریه و تروریسم صحبت کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: تلفنی با اردوغان درباره سوریه و تروریسم صحبت کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید