توتی: فعلا فقط به رم فکر می کنم

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران : کاپیتان رم در واکنش به اظهارات روز گذشته سرمربی تیم ملی ایتالیا در مورد احتمال دعوت از او برای حضور در جام جهانی 2014 گفت: فعلا فقط به تیم باشگاهی ام فکر می کنم.

توتی: فعلا فقط به رم فکر می کنم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فوتبال ایتالیا، فرانچسکوتوتی، کاپیتان 36 ساله تیم آ اس رم در مورد تعریف و تمجید های روز گذشته چزاره پراندلی سرمربی تیم ملی ایتالیا از او به خاطر بازی های تحسین برانگیز اخیرش ابراز رضایت کرد اما واکنش خاصی به موضوع احتمال دعوت شدنش به تیم ملی برای حضور در جام جهانی2014 نشان نداد.

توتی در سایت رسمی خود نوشت: دریافت پیغام های تبریک و تحسین همواره مایه افتخار بوده و رضایتبخش هستند و این بار من از سوی مربیان، هم تیمی ها و بسیاری از افرادی که ارتباطی با فوتبال دارند، چنین پیغام هایی دریافت نموده ام. می خواهم از همه و به خصوص از پراندلی به خاطر تعریف هایشان تشکر کنم و بگویم که چنین تعریف هایی مسلما به من برای ارتقای سطح عملکردم انگیزه می دهد.

توتی اضافه نمود: اکنون من می توانم در هر بازی 90دقیقه در میدان حضور داشته باشم. در حال حاضر به تنها چیزی که فکر می کنم بازی های رم در سری A و مخصوصا بازی بعدی برابر پالرمو است. بی صبرانه منتظر بازگشت به زمین بازی هستم تا این روند مثبت را ادامه دهم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7739

به "توتی: فعلا فقط به رم فکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توتی: فعلا فقط به رم فکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید