تویوتا تاندارا 2022 دیده شد، اما رسماً معرفی نشد ، مشخصات فنی و زمان عرضه

به گزارش مجله سلو بلاگ، تویوتا تاندارا 2022 بالاخره رسماً دیده شد. تویوتا اولین عکس کامل از پیکاپ سایز بزرگ تاندرا 2022 آینده را منتشر کرد. این یک نمونه آماده تولید شده TRD Pro با چرخ های مشکی 18 اینچی است.

تویوتا تاندارا 2022 دیده شد، اما رسماً معرفی نشد ، مشخصات فنی و زمان عرضه

خبرنگاران - تویوتا تاندرا 2022 نو در اواخر سال جاری به طور کامل رونمایی خواهد شد و اندکی بعد به فروش می رسد. پس از درز عکس های تویوتا تاندرا 2022 در اینترنت، تویوتا عکس واضحی از پیکاپ سایز بزرگ آینده را به صورت TRD Pro منتشر کرده است.

تویوتا تاندرا 2022 قرار است تا پایان سال وارد بازار ایالات متحده آمریکا شود. در این عکس نو، نمای واضح تری از جلوی این پیکاپ نو می بینیم که از یک جلو پنجره مشبک مشکی با سه میله نور LED یکپارچه بهره می برد. این عکس رسمی از تویوتا نشان می دهد که چراغ های جلوی پر رنگ وجود دارد و یک میله سبک در وسط جلوی پنجره کشیده شده است.

این بخش از بدنه در مدل قبلی دارای نشان تویوتا بود. سه چراغ در بالای جلو پنجره مشبک نشان می دهد که عرض تاندرا نو می تواند بیش از 80 اینچ باشد.

تغییر عمده دیگر، در تنظیم سیستم تعلیق عقب مشاهده می شود که کاملاً نو است. پیکاپ های فعلی از تنظیمات فنر در عقب استفاده می کنند و پیکاپ نو تویوتا می تواند دارای فنر های کویل، فنر های هوا یا حتی تعلیق مستقل عقب باشد.

این مدل TRD Pro باید کمی بیش از 50 هزار دلار قیمت داشته باشد.

مشخصات فنی احتمالی

تویوتا تاندارا 2022 احتمالاً مجهز به یک پیشرانه تویین توربو خواهد بود. این پیشرانه V6 و 3/5 لیتری تویوتا قادر خواهد بود 450 اسب بخار نیرو و 678 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

حال که تویوتا رسماً تصویر تاندارا 2022 را منتشر کرده است، احتمال دارد این خودرو زودتر از موعد قبلی که اواخر سال جاری میلادی بود به بازار معرفی شود.

اخذ ویزا

اخذ ویزا | مجله گردشگری و مسافرتی ویزارو

مجله زیتوا

مجله زیتوا | مجله خبری ایران و جهان پیرامون
منبع: بیت ران
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 33981

به "تویوتا تاندارا 2022 دیده شد، اما رسماً معرفی نشد ، مشخصات فنی و زمان عرضه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا تاندارا 2022 دیده شد، اما رسماً معرفی نشد ، مشخصات فنی و زمان عرضه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید