خانه ای متفاوت با چمدان های قدیمی

به گزارش مجله سلو بلاگ، شنیده اید که می گویند هر چه خار آید، روزی به کار آید؟! امروز نوبت به کار آمدن چمدان های کهنه و بلااستفاده شماست. استفاده از چمدان های قدیمی به عنوان یک شی تزئینی در منزل ایده جالبی است؛ چراکه جذابیت خاصی به خانه شما می دهد، ضمن اینکه هزینه زیادی هم برای تان ندارد. تازه یادآور سفرهایی که با آن ها رفته اید هم خواهند بود! از آن جایی که این ایده هنوز تازه است، می توانید سری به سمساری ها و دسته دوم فروشی ها بزنید و با قیمت مناسب یک چمدان قدیمی خریداری کنید تا خانه تان را با آن جذابت تر کنید.

خانه ای متفاوت با چمدان های قدیمی

نقش وسایل قدیمی در دکور خانه

خیلی از مردم فکر می نمایند وسایل قدیمی جای شان کنار سطل زباله سر کوچه است. اما طراحان دکوراسیون منازل معتقدند اشیا قدیمی و نخ نما می توانند جلوه زیبا و نوستالژیکی به منزل بدهند. یکی از این اشیا، چمدان است. برای خیلی از ما، چمدان های قدیمی به یادگار مانده است و متاسفانه برترین جایی که برای آن ها در نظر گرفته ایم گوشه ای از انباری خانه و زیر خروارها خاک است. اگر کمی سلیقه به خرج دهید، می توانید با هزینه کم از این یادگاری های کهنه برترین ها را بسازید. با ما همراه باشید تا نشان تان دهیم، چمدان های کهنه چه حرفایی برای گفتن دارند!

با چمدان های قدیمی چه کنیم؟

1. چمدان ها را با وسیله خیلی تیز ببرید، بالای چمدان را به دیوار وصل کنید و با قرار دادن تابلوهای عکس و یا نماد شهرهایی که رفته اید، خاطرات آن ها را در منزل زنده نگه دارید.

2. یک چمدان ساده، کهنه و کوچک! کافیست برایش چهار پایه پیدا کنید و از آن یک میز قدیمی برای گلدان سبزتان درست کنید!

3. مبل راحتی منزل تان چه رنگی است؟! می توانید برایش یک میز درست کنید. حتی می توانید چمدان تان را به رنگ مبلتان در بیاورید. وقتی می خواهید چرم را رنگ بزنید، پیش از شروع به کار، با الکل آن را تمیز کنید و با یک سنباده نرم آن را سنباده بزنید تا کثیفی های موجود روی سطح چرم از بین بروند. هم چنین برای براق شدن چرم می توانید به آن واکس بزنید. در خاتمه از رنگ آکریلیک استفاده نموده و چند لایه رنگ روی آن بزنید.

4. اگر حیوان خانگی دارید، می توانید با یک چمدان برایش برترین تخت جهان را درست کنید.

5. یک میز دراور از چمدان های کهنه چقدر می تواند به اتاق تان رنگ و لعاب دهد. هر باری که کشوی لباس تان را باز می کنید از ساخته دست تان لذت خواهید برد!

6. فکرش را می کردید با چمدان می توانید یک آینه درست کنید. اگر آینه بدون قابی دارید روی یک چمدان نصب کنید و از این ایده خلاقانه لذت ببرید.

7. همین حالا بروید و برای کتاب های تان با یک چمدان کتابخانه کوچک و مجذوب کنندهی بسازید.

8. مبل! بله. همان چمدان های کهنه و قدیمی می توانند با کمی هزینه و دقت به یک مبل دیدنی تبدیل شوند. یک مبل زیبا، کوچک و بدون اینکه جای زیادی را اشغال کند.

9. با یک ایده خلاقانه می توانید بلندگوهای خود را در یک چمدان مجذوب کننده بگذارید.

10. با یک چمدان قدیمی می توانید جایی برای گلدان های تان بسازید؛ کافیست چند گلدان کوچک و دوست داشتنی تان داخل یک چمدان گوشه اتاق بگذارید.

11. علاوه بر این که می توانید یک میز رنگی داشته باشید، بسیاری از وسایل تان را با ایده های خلاقاته می توانید درون چمدان جا دهید.

12. اگر میز تحریر ندارید، می توانید از یک چمدان قدیمی میز تحریر جالبی بسازید.

13. چمدان به عنوان گلدان؛ یک چمدان خوش رنگ را بردارید و گل های رنگی در آن بکارید.

14. همین که چند چمدان را در میزان های مختلف بچینید و گوشه اتاق بگذارید جلوه دیگری به خانه تان می دهد.

15. اگر می پسندید می توانید چمدان ها را به دیوار نصب کنید و وسایل تان را در آن قرار دهید.

اگر به ایده های خلاقانه علاقه مندید در مطلب زیر یا ایده های تازه آشنا شوید:

  • خانم ها بخوانند: خلاقیت در سفر
  • ایده های بازیافتی

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 48722

به "خانه ای متفاوت با چمدان های قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه ای متفاوت با چمدان های قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید