خبرنگاران فعالان صنعت چاپ استان اردبیل تقدیر شدند

به گزارش مجله سلو بلاگ، اردبیل - خبرنگاران - پیشکسوتان و فعالان صنعت چاپ و نشر استان اردبیل شامگاه چهارشنبه طی مراسمی در سالن اجتماعات پارک بانوان اردبیل مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

خبرنگاران فعالان صنعت چاپ استان اردبیل تقدیر شدند

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ آنلاین کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری اردبیل در این مراسم گفت: صنعت چاپ نه یک شغل بلکه به عنوان عشق مطرح است که فعالان در این عرصه را عاشقانه و با علاقه ای وصف ناپذیر به فعالیت وا می دارد.

محمد سیمزاری اضافه کرد : هر شغل و طرحی بطور معمول باید دارای توجیه مادی و مالی باشد درحالیکه حرفه هایی چون چاپ ؛ نشر و مطبوعات اغلب فاقد سودآوری برای فعالانش می باشند.

وی اظهار کرد : دست اندرکاران صنعت چاپ و نشر در حقیقت رزمندگان عرصه و آوردگاه فرهنگی هستند که حاصل اندیشه های گرانسنگ و فاخر را به نسل های کنونی و آینده انتقال می دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این مراسم گفت : صنعت چاپ و نشر در تاریخ انسان انقلاب بزرگی آفریده که پس از چندین دهه هنوز عرصه های فرهنگی، هنری و رسانه ای را زیر تاثیر خود قرار داده است.

عبدالله بحرالعلومی اضافه کرد : عرصه چاپ و نشر با وجود استعداد و ظرفیت های فراوانی که در استان اردبیل دارد هنوز نتوانسته است صندلی واقعی خود را در ایران بیابد.

او با بیان اینکه این صنعت نیز به مانند بسیاری از عرصه ها داراری سختی ها و مشکلاتی در استان اردبیل است ابراز امیدواری کرد که این کاستی ها با کوشش جمعی در آینده رفع گردد.

وی همچنین از شهردار اردبیل به خاطر اختصاص قسمتی از بنای تاریخی شهرداری اردبیل به عنوان موزه که آثاری گرانقدر از این صنعت را در معرض تماشای علاقه مندان قرار داده است قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در این مراسم با اعلام اینکه تعداد 15 فقره مجوز در زمینه چاپ در استان اردبیل صادر شده است و 12 باب چاپخانه افست و تعدادی نیز چاپخانه دیجیتال فعالیت دارند از 51 نفر از فعالان عرصه چاپ و نشر این استان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 24472

به "خبرنگاران فعالان صنعت چاپ استان اردبیل تقدیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالان صنعت چاپ استان اردبیل تقدیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید