دامغانی: می توانستیم شهرداری را در ورامین شکست دهیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: حیف شد که شکست خوردیم چون می توانستیم اولین تیمی باشیم که در ورامین تیم بسیار خوب شهرداری را شکست می دهد.

دامغانی: می توانستیم شهرداری را در ورامین شکست دهیم

محمدرضا دامغانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شکست 3 بر 2 شاگردانش مقابل شهرداری ورامین در هفته بیستم لیگ برتر والیبال گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. آنها فوق العاده بودند و من از همه آنها راضی هستم .

وی ادامه داد: تیم ما تلفیقی از جوانان و با تجربه هاست. در بازی مقابل شهرداری ورامین از چند جوان بومی که سابقه بازی در لیگ برتر را هم نداشتند استفاده کردیم. آنها در دیدارهای حساس لیگ در گنبد و ارومیه نیز عملکرد بسیار خوبی داشتند .

دامغانی توضیح داد: تیم من بسیار جوان است و باید تاوان جوانی خود را نیز پس بدهد. من به بازیکنان تیم ورامین، کادر فنی این تیم و تماشاگران پرشور آنها نیز تبریک می گویم. بازی بسیار خوبی بود و همه از دیدن آن لذت بردند .

دامغانی در انتها گفت: اگر بخواهم حرف دلم را زده باشم باید بگویم که بسیار حیف شد که شکست خوردیم چون می توانستیم اولین تیمی باشیم که در ورامین تیم بسیار خوب شهرداری را شکست می دهد. این تیم از نظر من بسیار خوب آماده شده و تمرین نموده است. امیدوارم بازیکنان من از این شکست تجربه ای برای بازی های دیگر به دست بیاورند تا در مرحله پلی آف، نتایجی در حد و شأن خودمان کسب کنیم .

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2471

به "دامغانی: می توانستیم شهرداری را در ورامین شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دامغانی: می توانستیم شهرداری را در ورامین شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید