دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز بدون کنکور دانشجو می پذیرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز، از پذیرش بدون کنکور دانشجو در این دانشکده در سال تحصیلی 1400-1399 اطلاع داد.

دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز بدون کنکور دانشجو می پذیرد

علیرضا نیک سرشت، رئیس دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از پذیرش بدون کنکور دانشجو در این دانشکده در سال تحصیلی 1400-1399 اطلاع داد.

نیک سرشت مطرح نمود: داوطلبان در مقطع کارشناسی و در چهار رشته مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، حقوق و گردشگری پذیرش می شوند.

رئیس دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز توضیح داد: پذیرش دانشجو در این دانشکده، بدون برگزاری آزمون و مصاحبه و براساس سوابق تحصیلی و معدل داوطلب در مقطع قبل صورت می گیرد.

وی ادامه داد: داوطلبان می توانند تا هفته اول مهرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت نام نمایند.

نیک سرشت اعلام نمود: دانشجویان پس از پذیرش، به صورت مجازی در کلاس های درس شرکت می نمایند و از راه دور از توان علمی اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز بهره مند می شوند و صرفا امتحانات میان ترم و انتها ترم به صورت حضوری برگزار می گردد.

رئیس دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز اظهار کرد: دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز، با 20 سال سابقه، پیشتاز برگزاری آموزش های مجازی در کشور است.

وی اضافه نمود: در حال حاضر حدود هزار دانشجو در 15 رشته-گرایش در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشکده مشغول تحصیل هستند.

نیک سرشت تاکید نمود: در حال حاضر به علت شیوع بیماری کرونا، آزمون های میان ترم و انتها ترم به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 22616

به "دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز بدون کنکور دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز بدون کنکور دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید