دولتمردان با مردم صادق باشند، سیستم اداری باید در خدمت تولیدگران و کارآفرینان باشد

به گزارش مجله سلو بلاگ، یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: دولت باید در دوسال باقی مانده کوشش خود را برای اصلاح سیستم ادرای و گره گشایی از مسائل فراوری کنندگان و کار آفرینان انجام دهد.

دولتمردان با مردم صادق باشند، سیستم اداری باید در خدمت تولیدگران و کارآفرینان باشد

شهاب الدین بیمقدار در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، درباره اولویت هایی که دولت باید در دوسال باقی مانده در دستور کار خود قرار دهد، گفت: یکی از اولویت های دولت در دوسال باقی مانده باید اصلاح سیستم اداری کشور باشد که مستقیما با رونق فراوری و حل گره مشکل فراوری نمایندگان در ارتباط است. باید از افرادی که قصد کارآفرینی دارند و سرمایه، علم و دانش لازم را دارند حمایت گردد و سیستم ادارای مانعی بر سر راه آنان نباشد.

وی در ادامه اظهار کرد: از دیگر مسائلی که باید سرلوحه کار دولت باشد، صداقت است. دولتمردان باید با مردم صادق باشند و به آن ها وعده دروغ ندهند. از سوی دیگر دولت باید در دو سال پایانی کوشش خود را برای بهبود سطح روابط با همسایگان و کشورهای منطقه انجام دهد.

نماینده مردم تبریز در مجلس توضیح داد: دولت باید به اقتصاد کشور توجه اساسی داشته باشد. امروز اقتصاد ما دولتی و خصولتی است و بخش خصوصی صندلی خود را به دست نیاورده است. دولت باید کوشش خود را برای ساماندهی اقتصاد به کار گیرد و کوشش کند تا بخش خصوصی صندلی خود را به دست آورد.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه تاکید نمود: امروز همه می دانند که وضعیت معیشتی مردم نابسامان است اما تکرار این حرف ها دردی را دوا نمی کند و دولتمردان باید توجه داشته باشند که مسائل سیاسی با شعار دادن حل نمی گردد.

بیمقدار با تاکید بر اینکه بعضی از مخالفان دولت کوشش می نمایند تا قطار دولت از ریل اصلی خارج گردد و به حاشیه رود، توضیح داد: مخالفان دولت به دنبال ایجاد حاشیه برای دولت هستند و متاسفانه شاهد هستیم بعضی از افراد در تریبون های رسمی، نابسامانی های مالی را مطرح نموده و در نهایت همه تقصیرها را به گردن دولت می اندازند. این کارها نادرست است و نتیجه مطلوبی ندارد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7906

به "دولتمردان با مردم صادق باشند، سیستم اداری باید در خدمت تولیدگران و کارآفرینان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولتمردان با مردم صادق باشند، سیستم اداری باید در خدمت تولیدگران و کارآفرینان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید