راکیتیچ رسماً به سویا پیوست

به گزارش مجله سلو بلاگ، هافبک کروات تیم فوتبال بارسلونا پس از 6 سال حضور در این تیم نوکمپ را ترک کرد و به تیم پیشین دوران بازی اش پیوست.

راکیتیچ رسماً به سویا پیوست

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس، ایوان راکیتیچ طبق توافق دوجانبه با باشگاه بارسلونا، قراردادش با این تیم را فسخ کرد و با قراردادی به ارزش تقریبا 10 میلیون یورو به تیم سابقش سویا پیوست.

راکیتیچ 32 ساله که سال 2014 از سویا به بارسلونا پیوسته بود و با کاتالان ها تمامی جام های ممکن را کسب کرد، با قراردادی دو ساله به رامون سانچس پیسخوان برمی شود تا در آنجا جای خالی اور بانگا را پر کند. او پس از انتصاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا یکی از افرادی بود که در لیست بازیکنان مازاد سرمربی هلندی نهاده شد و با توجه به اینکه با بازگشتش به سویا موافق بود، مسئله ای در مذاکرات وی با بارسلونا برای جدایی از این تیم به وجود نیامد.

راکیتیچ که پس از سوسو و اسکار رودریگس سومین خرید مهم خولن لوپتگی سرمربی تیم فوتبال سویا است، با تیم سفیدپوش آندلس این شانس را دارد که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند. او در دوره نخست حضورش در سویا سه سال (2011 تا 2014) برای این تیم بازی کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 22024

به "راکیتیچ رسماً به سویا پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راکیتیچ رسماً به سویا پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید