رشد شتابنده پوشش دیجیتال در خراسان جنوبی

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: پوشش دیجیتال تلویزیونی تا پایان سال آینده به 98 درصد می رسد.

رشد شتابنده پوشش دیجیتال در خراسان جنوبی

محمدصادق معتمدیان، در آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی به 13 روستای شهرستان طبس اظهار کرد: با تلاش و پشتکار مدیران در مجموعه صدا و سیمای استان، عقب ماندگی های گذشته با شتاب فزاینده ای جبران شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته ما در جایگاه آخر پوشش تلویزیونی قرار داشتیم، شرح داد: پیگیری ها و پشتکارها سبب شد در کمتر از یک سال به میانگین کشوری برسیم.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی گفت: از سال 90 تا 97 تنها 40 ایستگاه دیجیتال در سطح استان نصب شده بود، اما در یک سال گذشته 44 ایستگاه در مناطق مختلف ایجاد شده و امیدواریم تا سرانجام سال آینده سطح پوشش استان در این زمینه به 98 درصد می رسد که رقم قابل توجهی است.

معتمدیان گفت: با پیگیری هایی که اجرا شده در زمینه پوشش مخابراتی نیز به شرایط بهتری نسبت به سنوات گذشته رسیده ایم.

وی اضافه نمود: با رایزنی هایی که در سفر وزیر ارتباطات انجام شد، در زمینه تکمیل زیرساخت های فیبر نوری تا سرانجام دولت به 2 تا 3 برابر وضع موجود می رسیم.

استاندار خراسان جنوبی از مصوبه تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی در همایش روستا و عشایر گفت و گفت: عزم دولت بر است که مشکل آبرسانی به روستاهای استان برای همیشه برطرف شود.

معتمدیان ادامه داد: برق رسانی به همه روستاهای بالای 20 خانوار، گازرسانی به 77 درصد روستاها و وجود شش هزار کیلومتر راه روستایی، نشان دهنده عزم دولت بر محرومیت زدایی از استان است.

وی شرح داد: امیدواریم بتوانیم با تلاش شبانه روزی، وظیفه نوکری خود برای مردم را به درستی انجام دهیم تا مردم ثمره شیرین این اقدامات را بچشند.

معتمدیان شرط اصلی تحقق امور را پیگیری برشمرد و اظهار کرد: در انجام کارها اگر پیگیری و جدیت باشد، در سخت ترین شرایط مالی نیز می توان کارهای بزرگی انجام داد.

وی یادآور شد: امیدواریم بتوانیم با تلاش مدیران استان در همه شاخص های توسعه رشد کنیم و به زودی جشن خروج استان از محرومیت را که حق مسلم مردم است، برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12596

به "رشد شتابنده پوشش دیجیتال در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد شتابنده پوشش دیجیتال در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید