رنگ های احتمالی سری آیفون 14 اپل فاش شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، تا معرفی نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچم دار نو اپل یعنی سری آیفون 14 فاصله زمانی زیادی داریم، اما هر روز شاهد انتشار خبرها و برآورد هایی درباره مشخصات، طراحی و حتی تراشه های این محصولات هستیم. به همین دلیل و به تازگی، گزارشی در مورد رنگ های احتمالی سری آیفون 14 در فضای مجازی دست به دست می گردد که در ادامه به آنالیز آن خواهیم پرداخت.

رنگ های احتمالی سری آیفون 14 اپل فاش شد

افشاگری به نام AppleTrack در شبکه اجتماعی ویبو پستی را منتشر کرد که اطلاعاتی درباره رنگ های احتمالی سری آیفون 14 به ما می دهد. اگرچه این پست مدتی بعد پاک شد اما طبق اطلاعات منتشر شده آن، آیفون 14 و آیفون 14 مکس در رنگ های مشکی، سفید، آبی، قرمز و بنفش در دسترس خواهند بود. این حالی است که نسحه های پرو آیفون 14 یعنی آیفون 14 پرو و 14 پرومکس احتمالا با رنگ های گرافیتی، طلایی، نقره ای و بنفش در اختیار کاربران اپل قرار خواهند گرفت.

در توضیحات این گزارش آمده که رنگ بنفش آیفون 14 و 14 پرو بسیار خاص است و با تغییر نور محیط جلوه آن هم تغییر خواهد نمود. بعلاوه گفته می گردد که سری آیفون 14 مجهز به فلش True Tone تازهی هستند که گویا دایره ای بزرگ درون دایره کوچک قرار گرفته است. درباره نسل بعدی گوشی های پرچم دار اپل شایعه های زیادی در فضای مجازی دست به دست می گردد و در ادامه به آنالیز بعضی از آن ها خواهیم پرداخت. آیفون 14 و آیفون 14 پرو احتمال می رود که از طراحی تازهی بهره ببرند که به گفته بعضی کارشناسان الهام گرفته از طراحی آیفون های نوستالژیک سری 4 و 5 است.

رندر هایی که به تازگی جان پراسر،افشاگر حوزه تکنولوژی، از آیفون 14 پرو مکس منتشر نموده گوشی آینده غول فناوری آمریکایی ها را بدون بریدگی بالای نمایشگر، بدون برآمدگی ماژول دوربین، دکمه های تنظیم صدای دایره ای و اسپیکر بزرگ تر نشان به نمایش گذاشته است. یکی از تغییرات قابل توجهی که گفته می گردد در آیفون های تازه رخ می دهد، حذف بریدگی بالای نمایشگر است که جای خود را به حفره دایره ای و قرصی شکل می دهد. طبق گفته یکی از تحلیلگران معروف این عرصه یعنی راس یانگ، گمان می رود این حفره دایره ای شکل برای پروژکتور نقطه ای فیس آیدی باشد، در حالی که بریدگی قرصی شکل حداقل دوربین جلو و دوربین مادون قرمز فیس آیدی را در خود جای می دهد.

طبق گفته های افشاگران و خبرگزاری های مختلف، اپل می خواهد در گوشی های سری آیفون 14، یعنی در تمامی مدل ها از دوربین سلفی تازهی استفاده کند چرا که حفره مخصوص دوربین در آن ها بزرگ تر از چیزی است که برای سری آیفون 13 در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب آیفون 14 می تواند اشیای بیشتری را در یک تصویر بگنجاند. از طرفی قرارگیری سنسورهای مخصوص تشخیص چهره در یک حفره دیگر باعث می گردد کوپرتینویی ها بتوانند فضای لازم برای تعبیه این سنسور را در اختیار داشته باشند.

بیشتر رسانه های خبری در فضای مجازی تقریبا در یک موضوع هم عقیده هستند و آن هم این است که مدل های پیشرفته 6.1 اینچی آیفون 14 پرو و 6.7 اینچی آیفون 14 پرو مکس از طراحی تازهی بهره مند خواهد شد و مدل های 6.1 اینچی آیفون 14 و 6.7 اینچی آیفون 14 مکس از همان طراحی سال 2022 اپل استفاده خواهند کرد. به تازگی طرح های مفهومی این گوشی در رسانه های خبری منتشر شده که بسیاری از شایعات را تأیید می نمایند. برای مثال می دانیم عمر آیفون مینی به سرانجام رسیده و در سری آیفون 14 ما شاهد این گوشی که خیلی هم هوادار ندارد، نخواهیم بود.

اطلاعات دیگری که با آنالیز این تصاویر می توان به آن دست یافت این است که آیفون 14 پرو و پرو مکس برآمدگی دوربین نسبتا زیادی دارند. بعلاوه سنسور دوربین اصلی این گوشی های هوشمند به علت اینکه قرار است با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به جای دوربین 12 مگاپیکسلی جایگزین شوند، افزایش یافته است. بر اساس تازهترین اطلاعات منتشر شده، ، آیفون 14 پرو و پرو مکس در پنل جلویی از نمایشگری بهره می برد که میزبان یک حفره کپسولی شکل در کنار یک حفره دایره ای است و این حفره ها احتمالا محل قرارگیری دوربین سلفی و حسگرهای فیس آیدی هستند. باید دید در روزهای آینده چه اطلاعات و گزارش های دیگری درباره نسل تازه گوشی های پرچم دار اپل در رسانه های خبری منتشر می گردد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 44943

به "رنگ های احتمالی سری آیفون 14 اپل فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ های احتمالی سری آیفون 14 اپل فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید