روانخواه: هضم این شکست از پرسپولیس راحت نیست

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی نیروی زمینی تهران می گوید گرمای هوا در شکست تیمش برابر پرسپولیس موثر بوده است.

روانخواه: هضم این شکست از پرسپولیس راحت نیست

به گزارش خبرنگاران، امیدرضا روانخواه سرمربی نیروی زمینی تهران پس از شکست تیمش در مسابقات جام شهدا اظهار کرد: نتیجه بازی برای ما هضمش سخت است. ما در 24 بازی گذشته سومین باخت ما بود. اشتباهات ما در انتهای زمین، باعث گل تیم حریف شد. در هر صورت به تیم پرسپولیس تبریک می گویم شاید به این برد نیاز داشتند. نحوه ورود ما به این جام مناسب نبود و در روز بازی برابر شاهین بوشهر ما وارد این رقابت ها شدیم و با اینکه تمرینات پرفشاری داشتیم، در این رقابت ها حضور داشتیم.

او ادامه داد: در این بازی ها چند بازیکن ما مصدوم شدند. این اتفاق در لیگ به ما لطمه بزند اما ارزشش را داشت چون ما تیمی بودیم که از لیگ دو به لیگ دسته یک آمدیم و به این تجربه های بزرگ نیاز داشتیم. این باعث می گردد در لیگ یک با اعتماد به نفس بیشتری بازی نمایند. تیم ما چون بازی سازی را از عقب انجام داد موجب شد این نتیجه به دست بیاید اما ما به راه خود ادامه می دهیم تا به نتیجه ای که می خواهیم برسیم.

سرمربی نیروی زمینی درباره شرایط آب و هوا در مسابقات گفت: هیچ چیز برای ما در این مسابقات خوب نبود. گرمای هوا در این بازی ها بسیار تاثیرگذار بود و برای بازیکنان ما بسیار سخت بود.

او اضافه نمود: من اعتماد به نفس دروازه بان تیم خود را دوست دارم اما او نباید با دریبل کردن مسائل خود را حل نماید. او باید پاس می داد و این مساله اصلاح خواهد شد. سعی می کنیم که بعد از جام تیم بهتری شویم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6587

به "روانخواه: هضم این شکست از پرسپولیس راحت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روانخواه: هضم این شکست از پرسپولیس راحت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید