روایت سعید آقاخانی از سختی کار با حرفه ای ها

به گزارش مجله سلو بلاگ، سینما دیلی/ سعید آقاخانی: کار کردن با افراد حرفه ایی گاهی ناامیدکننده است چرا که همیشه بحث پول و حاشیه مطرح است، تازه کارها با پشتکار و با اخلاص هستند.

روایت سعید آقاخانی از سختی کار با حرفه ای ها

سعید آقاخانی کارگردان سریال نون خ در مراسم تقدیر از عوامل این سریال گفت: تصمیم ما استفاده از نیروی انسانی شهرستان و بازیگران بومی بود. نیروهای انسانی داخل شهرستان ها بسیار خوب و قوی هستند و فقط به سرمایه گذار متخصص و کاربلد نیاز دارند تا به درستی راهنمایی و اعتماد شوند. واقعیت این است که در سینما و تلویزیون کار کردن با افراد حرفه ای گاهی ناامیدکننده است چراکه همیشه بحث پول و حاشیه مطرح است، اما تازه کارها از این حیث بسیار با پشتکار و خالص هستند.

در دوران دانشجویی جرأت نمی کردم بگویم کُرد هستم، زیرا تصورات درباره مردم کردستان بسیار بد بود، اما حقیقت ماجرا این است که مردمی بسیار خون گرم، مهمان نواز و هنرمند هستند.

ساخت کار برای قومیت ها بسیار پرهزینه است و به شناخت و انگیزه بالایی نیاز دارد. حیف است در ساخت سریال و آثار سینمایی فقط به فکر ساخت فیلم های پرزرق و برق در تهران باشیم. نمایش نون خ در قاب تلویزیون باعث ایجاد همدلی و ایجاد حس وطن پرستی در مردم شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همگردی
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 33341

به "روایت سعید آقاخانی از سختی کار با حرفه ای ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت سعید آقاخانی از سختی کار با حرفه ای ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید