سرپرست استقلال: قدر تماشاگران را نمی دانستیم، دلمان نمی خواهد داوران به نفع ما بگیرند

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرپرست تیم فوتبال استقلال می گوید نباید داوران کم تجربه در بازی های بزرگ قضاوت کنند.

سرپرست استقلال: قدر تماشاگران را نمی دانستیم، دلمان نمی خواهد داوران به نفع ما بگیرند

بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط این روزهای آبی پوشان مرکز گفت: همه چیز مرتب است. 2 روز کادر فنی تمرینات تیم را تعطیل کرده بود و از روز یک شنبه تمرینات خود را آغاز کردیم. خدا را شکر همه چیز خوب است و با نظم و ترتیب پیش می رویم. بازیکنان همه سالم هستند و کار خودشان را انجام می دهند.

او درباره مصدومیت محمدحسین مرادمند گفت: مرادمند ابرویش در بازی مقابل فجر شکافته و چشمش متورم شده بود اما مشکل خاصی نداشت و تمرین کرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد داوری در بازی های اخیر تیمش در رقابت های لیگ برتر گفت: ما دلمان نمی خواهد داوری به نفع ما بگیرد اما ما در استقلال هستیم و تیم بزرگی هستیم و باید داوران باتجربه ای در بازی های ما بگذارند که میدان دیده باشند و بتوانند بازی های بزرگ را قضاوت کنند. شما می دانید جو بازی های طوری است که خیلی فشارها بالاست و تیم هایی که مقابل استقلال قرار می گیرند، انگیزه بیشتری پیدا می کنند. به نظر من داوران جوان را باید برای بازی های سبک تر گذاشت. ما دو امتیاز را در شیراز جا گذاشتیم و یک گل سالم زدیم که مردود اعلام شد و شاید بعدا افسوس این امتیازها را بخوریم.

طاهری درباره حضور احتمالی تماشاگران از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر که استقلال در آن هفته در استادیوم آزادی با نساجی بازی خواهد کرد، گفت: بسیار خوشحالم که بعد دو سال قرار است تماشاگران به استادیوم بیایند. واقعا حضور تماشاگران یک لذت خاصی دارد. زمانی که تماشاگران در استادیوم بودند، قدر آن ها را نمی دانستیم اما حالا می فهمیم چه نعمتی را از دست دادیم. امیدوارم این اتفاق سریع تر رخ دهد و شاهد حضور تماشاگران در استادیوم باشیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره مراسم تقدیر از پیشکسوتان استقلال که در روز دوشنبه برگزار گشت، خاطرنشان کرد: فکر می کنم در تاریخ باشگاه استقلال، هیچ کدام از مدیرعامل های استقلال نتوانست پیشکسوت ها را دور هم جمع کند اما آقای آجورلو این کار را انجام داد و تلاش کرد پیشکسوت ها را متحد کند. ما هم اگر نیامدیم به خاطر این بود که اولین روز تمرینی ما بود و ساعت برگزاری این مراسم با زمان تمرین ما مصادف شده بود.

او درباره وعده ساخت 200 واحد مسکونی برای پیشکسوت های باشگاه استقلال، خاطرنشان کرد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد و پیشکسوت هایی که سال های سال زحمت کشیدند بتوانند به این خانه ها دست پیدا کنند. بعضی از پیشکسوت ها مدت هاست که مستاجر هستند و خانه ندارند.

طاهری درباره آینده استقلال و انتظار هواداران این تیم از آبی پوشان مرکز در رقابت های لیگ برتر تاکید کرد: من تلاش کادر فنی را از نزدیک می بینم و شاهد تلاش بازیکنان هم هستم. امیدوارم امسال، سال خوبی برای استقلال باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 38835

به "سرپرست استقلال: قدر تماشاگران را نمی دانستیم، دلمان نمی خواهد داوران به نفع ما بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست استقلال: قدر تماشاگران را نمی دانستیم، دلمان نمی خواهد داوران به نفع ما بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید