سلفی عجیب مریم معصومی در ماشینش ، او با آرایش غلیظ با چه کسی قرار داشت؟

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران : مریم معصومی از بازیگران خوب کشورمان است که با سریال سه دونگ سه دونگ به معروفیت رسید که در این تصویر او را با میکاپ غلیظ در ماشینش می بینید.

سلفی عجیب مریم معصومی در ماشینش ، او با آرایش غلیظ با چه کسی قرار داشت؟

مریم معصومی از بازیگران اصفهانی کشورمان است. مریم معصومی در یک خانواده پرجمعیت بزرگ شده است. عکس های مریم معصومی در فضای مجازی با پوشش های خاص خود همراه است. به تازگی مریم معصومی در ماشینش سلفی گرفته است. عکس سلفی مریم معصومی را ببینید.

بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی در اسفندماه سال 1365 به دنیا آمد، او فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی و بعلاوه عکاسی میباشد.دو خواهر دارد که هر دو متاهل هستند. دوتا هم خواهرزاده دارد. دارای یک برادر متاهل و یک برادر مجرد است. با برادر بزرگتر مجرد خیلی صمیمی ست و مشوق اصلی او در کارهایش ایشان هستند. پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار هستند. یک برادرش فارغ التحصیل برق، یک برادرش دیپلمه، یک خواهرش فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرش فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

از کودکی مریم معصومی بیشتر بدانید

مریم معصومی دو خواهر و دو برادر دارد و خودش آخرین فرزند خانواده شان است،زمان کودکی شیطنت خاص و شخصیت جالبی داشته ،چرا که کوچکترین عضو خانواده بود بنابراین شرایط به گونه ای بوده است که از چهره معصوم او یک شخصیت بازیگوش و شیطون که کنجکاوی های خطرناک را در پی داشته ساخته بود.

در آن موقع او علاقه خاصی به خوانندگی داشت و همواره با تیپ و قیافه های مختلف و با پوشیدن لباس های جورواجور یا بستن پارچه و چادر به دور سر و تنش ساعت ها جلوی آینه برنامه های مختلف اجرا می کرد و بیشتر اوقات همین بازی های انفرادی اسباب تفریح اش بود.

مریم معصومی متاهل است؟

با وجود اینکه مریم معصومی تابحال بصورت رسمی خبر ازدواج خود را منتشر ننموده است، اما او در روز ولنتاین با انتشار عکس حلقه ازدواجش از یک رابطه 2 ساله از سال 1394 با عشقش اطلاع داد.

تعیین نیست وی ازدواج نموده یا فعلا نامزد است.

منبع : پارس نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 37354

به "سلفی عجیب مریم معصومی در ماشینش ، او با آرایش غلیظ با چه کسی قرار داشت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلفی عجیب مریم معصومی در ماشینش ، او با آرایش غلیظ با چه کسی قرار داشت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید