سی و ششمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی برگزار گردید

به گزارش مجله سلو بلاگ، سی و ششمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان برگزار گردید.

سی و ششمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، در سی و ششمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی، صدور موافقت اصولی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان غربی برای چندین مجتمع گردشگری با ریاست داود غفارپور نماینده وزیر و مدیرکل دارایی استان و با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان غربی، مدیرکل دفتر شهری استانداری، بهاری مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری و نمایندگان سایر دستگاه های مرتبط و سرمایه گذاران طرح های مذکور برگزار گردید.

در این جلسه جلیل جباری، مدیر کل میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی با بیان این که توجه به توسعه گردشگری از اهداف اصلی اداره کل و وزارت میراث فرهنگی بوده، تاکید نمود: در تمام طرح های اجرایی باید هم از لحاظ زیست محیطی کنترل و تمام ضوابط میراث فرهنگی در آنها باید رعایت گردد.

احداث مجتمع گردشگری، تفریحی و تجاری بکتاش در شهرستان میاندوآب و گزارش وضعیت مجتمع گردشگری فاروقی در روستای کوسه بوکان از جمله این طرح هاست.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8481

به "سی و ششمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سی و ششمین جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید