شمار کاربران گوگل فوتوز از مرز 1 میلیارد عبور کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، گوگل فوتوز یکی از جذاب ترین سرویس های گوگل محسوب می گردد و حالا به یکی از محبوب ترین آن ها بدل شده است. به گزارش Fast Company، در حال حاضر بیش از 1 میلیارد کاربر از سرویس گوگل فوتوز استفاده می نمایند. ظاهرا این سرویس اوایل تابستان به این موفقیت دست پیدا نموده و با توجه به اینکه فقط حدود 4 سال از عمر آن می گذرد، این آمار موفقیت بسیار بزرگی برای گوگل محسوب می گردد.

شمار کاربران گوگل فوتوز از مرز 1 میلیارد عبور کرد

گوگل فوتوز اولین سرویس این شرکت نیست که به چنین آماری دست پیدا می نماید و در حقیقت در این زمینه نهمین محصول این شرکت به حساب می آید. از دیگر محصولاتی که پیروز به جذب این تعداد کاربر شده اند، می توانیم به جیمیل، گوگل کروم، درایو، مپس، یوتیوب، پلی استور، اندروید و البته موتور جستجوی گوگل اشاره کنیم.

گفتنی است که جیمیل در سال 2016 و بعد از گذشت 12 سال از عرضه آن، پیروز شد 1 میلیارد کاربر جذب کند ولی گوگل فوتوز فقط در عرض 4 سال چنین پیروزیتی کسب نموده است. این سرویس در سال 2015 در کنفرانس Google I/O معرفی گردید و خیلی زود توجه تعداد زیادی از کاربران را جلب کرد.

گوگل مرتبا قابلیت های جدیدی برای این سرویس معرفی می نماید و به تازگی نسخه کم حجم آن برای گوشی های ضعیف تر به نام Gallery Go معرفی گردیده و با چنین کارهایی روند صعودی تعداد کاربران این سرویس متوقف نخواهد شد.

منبع: 9To5Google

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6543

به "شمار کاربران گوگل فوتوز از مرز 1 میلیارد عبور کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار کاربران گوگل فوتوز از مرز 1 میلیارد عبور کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید