صعود نساجی، آلومینیوم و پدیده به مرحله یک هشتم، فجر حذف شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ملاقاتهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال امروز یکشنبه شروع شد. از ساعت 14 سه ملاقات همزمان برگزار گردید.

صعود نساجی، آلومینیوم و پدیده به مرحله یک هشتم، فجر حذف شد

در یکی از این مسابقات تیم نساجی مازندران میهمان تیم آرمان گهر بود که این بازی با تک گل حسن نجفی (13) به سود نساجی به انتها رسید. به این ترتیب نساجی نخستین تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم لقب گرفت.

در دیگر ملاقات همزمان، تیم های آلومینیوم اراک و فجر شهید سپاسی در اراک به مصاف هم رفتند. این بازی بعد از 90 دقیقه تساوی بدون گل، وارد وقت های اضافه شد. در دقیقه 111 امیرمحمد هوشمند پیروز شد دروازه فجر را باز کند. در دقیقه 122 هم امیر نوری گل دوم را به ثمر رساند تا آلومینیوم با فزونی 2 بر صفر راهی مرحله یک هشتم گردد و فجر از دور این مسابقات حذف گردد.

بعلاوه تیم پدیده در مشهد با استقلال ملاثانی ملاقات کرد که این بازی در طول 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک دنبال شد. رضا کرملاچعب (74) برای استقلال و محمدرضا فلاحیان (80) برای پدیده گلزنی کردند. معین برنده این ملاقات به وقت های اضافه کشید. در حالی که وقتهای اضافه هم با نتیجه تساوی در حال اتمام بود، امیرحسین نعمتی در دقیقه 120 گل فزونی را به ثمر رساند تا پدیده با نتیجه 2 بر 1 برنده و راهی مرحله یک هشتم گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 40609

به "صعود نساجی، آلومینیوم و پدیده به مرحله یک هشتم، فجر حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود نساجی، آلومینیوم و پدیده به مرحله یک هشتم، فجر حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید