عالیشاه از آسمان و ریسمان گفت تا به قدرت پرسپولیس برسد

به گزارش مجله سلو بلاگ، هافبک پرسپولیس می گوید بازیکنان پرسپولیس، آسمان و ریسمان را به هم نمی بافند و حرفشان را در زمین می زنند.

عالیشاه از آسمان و ریسمان گفت تا به قدرت پرسپولیس برسد

به گزارش خبرنگاران، امید عالیشاه بعد از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل پارس جنوبی گفت: بازیکنان ما آسمان و ریسمان به هم نمی بافند و در زمین حرف خود را می زنند. ما از روز اول با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم دست به دست هم دادیم و موفق شدیم که عالی کار کنیم.

وی اضافه نمود: بازیکنان و کادرفنی تمام تیم ها کوشش نمایند تا با عملکرد خوب خود، نتیجه را کسب نمایند تا شرمسار طرفداران خود نباشند، مشابه کاری که ما کردیم و باعث شدیم نتایجی خوب کسب گردد. بازیکنان ما با قدرت وارد زمین می شوند و نتایج را توجیه نمی نمایند.

او با اشاره به صحبت بازیکنان استقلال درباره قضاوت داوران برای پرسپولیس گفت: تا به حال شده بازیکنان ما درباره داوری تیم های دیگر صحبت نمایند؟ بعد از بازی با الدحیل و السد رسانه های عربی تیم ما را تحسین کردند. آیا در آسیا هم داوری به نفع ما بود؟

هافبک پرسپولیس تاکید نمود: اگر بحث مالی است که وزارت ورزش بازرس بفرستد و مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس را معین کند تا ببینیم کدام تیم دریافتی بیشتری داشته است.

عالیشاه گفت: از آقای فردوسی پور می خواهم قضاوت داوران دو تیم را آنالیز کند و بگوید در سه سال اخیر داوری ها به نفع استقلال بوده یا پرسپولیس؟ بازیکنان ما خیلی ناراحت شدند. ما این طور علیه تیم دیگری صحبت نکرده بودیم. این موضوع توهین به 40 میلیون طرفدار پرسپولیس است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2191

به "عالیشاه از آسمان و ریسمان گفت تا به قدرت پرسپولیس برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه از آسمان و ریسمان گفت تا به قدرت پرسپولیس برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید