فن دبیک: تا انتها فصل به رئال مادرید نخواهم رفت

به گزارش مجله سلو بلاگ، هافبک هلندی تیم فوتبال آژاکس گفت که در پنجره زمستانی نقل وانتقالات به رئال مادرید ملحق نخواهد شد.

فن دبیک: تا انتها فصل به رئال مادرید نخواهم رفت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دنی فن دبیک یکی از هافبک هایی بود که زین الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در تابستان سال جاری به عنوان گزینه های جایگزین در صورت ناکامی در جذب پل پوگبا از منچستریونایتد درنظر داشت، اما در نهایت نه پوگبا به سانتیاگو برنابئو رفت و نه فن دبیک. با این وجود شائبه هایی درباره احتمال کوشش دوباره رئال مادرید برای خرید این بازیکن هلندی در بازار نقل وانتقالات ژانویه منتشر شد که اکنون بازیکن 22 ساله آژاکس آن را رد می نماید.

فن دبیک با تأیید تمایل رئال مادرید به خریدش به سایت فوتبال اینترنشنال هلند گفت: من قصد ندارم که در تعطیلات زمستانی آژاکس را ترک کنم. تا سرانجام فصل در آژاکس خواهم ماند. ماندن در این تیم ذهن مرا آزاد می گذارد و به من آرامش خاطر می دهد. فصل بعد؟ ببینیم چه پیش می آید. شاید اتفاقی رخ داد و در طول تعطیلات زمستانی به این نتیجه برسم که ضروری است به تیمی دیگر بروم، اما الان دوست ندارم چنین اتفاقی رخ دهد.

فن دبیک با گلی که چهارشنبه شب به ثمر رساند به آژاکس برای کسب پیروزی 3 بر صفر مقابل والنسیا در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یاری کرد. او در تمام رقابت های این فصل سه گل زده و چهار پاس گل هم داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9057

به "فن دبیک: تا انتها فصل به رئال مادرید نخواهم رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فن دبیک: تا انتها فصل به رئال مادرید نخواهم رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید