فوتبال دنیا، پل پوگبا در یک صورت منچستریونایتد را ترک می نماید

به گزارش مجله سلو بلاگ، فوتبال دنیا - پل پوگبا ممکن است در بازار نقل و انتقالات زمستانی دومین دوره بازیگری اش برای شیاطین سرخ را به سرانجام برساند.

فوتبال دنیا، پل پوگبا در یک صورت منچستریونایتد را ترک می نماید

به گزارش خبرنگاران، نشریه سان انگلیس در خبری اختصاصی مدعی گردیده که پل پوگبا در ادامه جنگی که مدتی است با ژوزه مورینیو شروع نموده، از باشگاه می خواهد که میان او و آقای خاص یکی را انتخاب کند و اگر آنها تا ژانویه عذر سرمربی پرتغالی شان را نخواهند، این او خواهد بود که اولدترافورد را ترک می نماید.

نه تنها آینده پوگبا بلکه آینده هم تیمی شیلیایی او الکسیس سانچس هم به خاطر بروز یکسری اختلافات میان او و مورینیو در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و این در حالیست که که این دو گران ترین بازیکنان منچستریونایتد محسوب می شوند.

باشگاه منچستریونایتد با توجه به قراردادش با مورینیو که دو سال دیگر اعتبار دارد، در صورت اخراج این مرد پرتغالی باید رقمی نزدیک به 25 میلیون پوند به او غرامت بپردازد اما از طرفی از دست دادن دو ستاره مانند پوگبا و سانچس هم ضربه بزرگی به اعتبارش خواهد زد و به همین دلیل وضعیتی بحرانی برای پرافتخارترین باشگاه جزیره شکل گرفته است.

مورینیو روز گذشته (دوشنبه) در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد که باشگاه جایگاهش در کادر فنی منچستریونایتد امن است . در همین حال به الکسیس سانچس هشدار داده است که هیچ ضمانتی برای بازگشتش به ترکیب اصلی نیست. جدول رده بندی لیگ برتر

پوگبا نیز به هم تیمی هایش گفته است که دیگر حوصله بحث با مورینیو را ندارد و از اینکه مجبور است به خواسته او برای بازی با تاکتیک ها و در پستی که به آن علاقه ای ندارد و تیم هم نتیجه نمی گیرد، شرمسار است.

مورینیو پس از شکست اخیر تیمش در خانه وستهام، در رختکن به بازیکنان خود گفته که اشتباه داور دلیل این باخت بوده است. پوگبا اما نگران تداوم این وضعیت است که به دوستان نزدیک خود گفته است که ترجیح می دهد در ترکیب تیمی که مورینیو سرمربی آن است بازی نکند. این در حالیست که گفته می گردد دو تیم یوونتوس و بارسلونا خواستار جذب وی هستند.

منچستریونایتد امشب میزبان والنسیا است و شنبه هفته آینده هم میهمان نیوکاسل است.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1188

به "فوتبال دنیا، پل پوگبا در یک صورت منچستریونایتد را ترک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پل پوگبا در یک صورت منچستریونایتد را ترک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید