فوت یک زن و کودک 5 ساله در سیل مشهد اردهال اصفهان

به گزارش مجله سلو بلاگ، طغیان رودخانه مشهد اردهال اصفهان، یک خودرو پراید را با خود برد و دو سرنشین آن، یک زن و کودک پنج ساله ای را به کام مرگ کشاند.

فوت یک زن و کودک 5 ساله در سیل مشهد اردهال اصفهان

به گزارش ایسنا منصور شیشه فروش، مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوع رگبار و بارش در شمال استان اصفهان اظهار کرد: متاسفانه سه شنبه شب (24 اردیبهشت) در پی رگبار و تگرگ بهاری، رودخانه مشهد اردهال در بخش نیاسر کاشان، فعال شده و خودروهایی که در جوار رودخانه پارک نموده بودند را با خود می برد.

او اضافه نمود: امدادگران وارد عمل شده و چند خودرو و شهروند را از سیل نجات می دهند، اما یک خودرو پراید که با وجود هشدارهای پیشین در راستا رودخانه توقف نموده بود، بوسیله سیل محاصره می گردد و دو سرنشین آن کشته می شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه نمود: سرنشینان شامل یک خانم و یک کودک پنج ساله بودند. پیش بینی این است که تا روز آدینه این وضعیت ادامه دارد. مناطق کوهپایه و دره رودها در معرض این خطر قرار دارند. در حال حاضر در مشهد اردهال حضور داریم و جلسه ای در این زمینه تشکیل شده است.

پیش از این اداره کل هواشناسی استان اصفهان در مورد خطر وقوع سیلاب و بارش های رگباری هشدار داده بود.

جواد مزروعی، مدیر مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان هم در این باره گفت: ستاد بحران بعد از پیش بینی اداره هواشناسی در مورد وقوع سیل اخطارهای لازم را داده بود، اما از 30 ماشینی که در راستا سیل بودند تنها سه خودرو سهل انگاری کردند و از راستا رودخانه خارج نشدند.

او اضافه نمود: سیل حجم وسیعی نداشت و فقط 3 خودرویی که در راستا رودخانه بود را برده بود که متأسفانه در این حادثه دو نفر فوت شدند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4899

به "فوت یک زن و کودک 5 ساله در سیل مشهد اردهال اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت یک زن و کودک 5 ساله در سیل مشهد اردهال اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید