فینالی زودهنگام در یک هشتم نهایی؛ مصاف رونالدو با تیم پرستاره بلژیک

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- شاگردان روبرتو مارتینز و فرناندو سانتوش برای صعود به یک چهارم نهایی مقابل یکدیگر صف آرایی می نمایند

فینالی زودهنگام در یک هشتم نهایی؛ مصاف رونالدو با تیم پرستاره بلژیک

به گزارش خبرنگاران، در چهارمین بازی از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، تیم های بلژیک و پرتغال به مصاف هم می فرایند. می توان گفت بلژیک که به اسم صدرنشین صعود کرد، با بدترین قرعه ممکن روبرو شده است. با این حال بلژیک در کنار ایتالیا تنها تیم مرحله گروهی بود که توانست امتیازات کامل را کسب کند و نتایج آن ها در مرحله گروهی مقتدرانه بود، اگرچه در خصوص نمایش کلی آن ها تردیدهایی وجود دارد. روملو لوکاکو را می توان ستاره اصلی تیم روبرتو مارتینز دانست و مدافعان پرتغال کار سختی مقابل این گلزن تنومند خواهند داشت. با وجود این که پرتغال می تواند کمی بلژیک را نگران کند اما حالا دی بروین و ادن هازارد به اوج آمادگی رسیده اند.

از طرف دیگر پرتغال همانند دوره گذشته صعود ساده ای نداشت اما کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغال که اکنون آقای گل یورو است، بسیار آماده نشان داده و او کسی است که می تواند تفاوت ها را رقم بزند. سانتوس مطمئننا از شکست سخت مقابل آلمان، درس های مهمی گرفته است. جدال رونالدو و لوکاکو می تواند دیدنی باشد و این بازی را می توان قطعا یکی از حساس ترین و احتمالا یکی از مجذوب نماینده ترین بازی های یک هشتم نهایی دانست.

غایبان بلژیک و پرتغال

بلژیک: تیموتی کاستانیه به علت مصدومیت کاسه چشم و ناصر چادلی به علت بیماری در این بازی غایب هستند. تورگان هازارد اگر کارت زرد بگیرد، بازی بعدی تیمش را از دست می دهد.

پرتغال: مصدوم و محرومی ندارد اما روبن دیاس در صورت دریافت کارت زرد از بازی بعد محروم می گردد.

بلژیک در گروه B با تیم های دانمارک، فنلاند و روسیه هم گروه بود که با کسب 9 امتیاز به اسم صدرنشین راهی دور بعد شد. بلژیک توانست روسیه را 3-0 شکست دهد، سپس دانمارک را 2-1 برد و در بازی پایانی، 2-0 فنلاند را مغلوب کرد. پرتغال هم همانند دوره گذشته با سوم شدن در گروهش به مرحله حذفی رسید. پرتغال در گروه مرگ با آلمان، فرانسه و مجارستان هم گروه بود و توانست در این گروه، 4 امتیاز کسب کند. پرتغال ابتدا 3-0 مجارستان را برد، از آلمان 4-2 بازنده شد و در بازی پایانی 2-2 مقابل فرانسه متوقف شد.

روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت:

قرار بود در فصل بهار با پرتغال بازی محبت آمیز داشته باشیم که لغو شد. به نظرم این دو تیم رازهای زیادی ندارند که از یکدیگر مخفی نمایند. مدیریت یک تیم در طول تورنمنت، یک روش کار کاملا فرق دارد. در رده باشگاهی، روال این است که شما هر روز تمرین می کنید و بازیکنان هر روز به خانه می فرایند و خانواده هایشان را می بینند، پس جنبه عاطفی این دو قضیه کاملا فرق دارد. وقتی شما به اسم یک تیم، 24 ساعت کنار هم هستید و در خصوص ما که حدودا 30 روز است کنار یکدیگر حضور داریم، شما باید خیلی بیشتر از رده باشگاهی، روی احساسات و عواطف انسانی کار کنید.

پرتغال یک تیم برنده است. ماجرا بسیار ساده است، آنها مدافع اسم قهرمانی هستند و لیگ ملت های اروپا را هم فتح نموده اند، همراه با یک سرمربی بسیار باتجربه. کسی که می داند چگونه باید مهره هایش را کنار هم قرار دهد تا از آنها یک تیم رقابتی و مصمم بسازد. پرتغال می داند که چگونه باید حریف را اذیت کند. تیمی که بدون توپ بسیار راحت کار می نماید و زمان داشتن توپ، بی نهایت مستعد ظاهر می گردد. مثالش را هم 5 سال قبل دیدید؛ آنها به پاریس رفتند و بر خلاف انتظارات میزبان را شکست دادند.به نظرم این چیزی بیشتر از فقط بازیکن مستعد داشتن است.

فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت:

به نظرم بلژیک با 3 هافبک بازی خواهد نمود و دی بروین جلوتر حضور می یابد. چیزی شبیه به سیستم مجارستان اما کاملا متفاوت در زمینه مالکیت توپ. خطوط تیم مجارستان در عمق دفاع بودند و هدف آنها ضدحمله زدن بود. وقتی یک تیم با 3 هافبک بازی می نماید، لوکاکو تبدیل به پیوت مرکزی تیم می گردد. با حضور کاراسکو در چپ و مرتنس در راست خط حمله؛ در عین حال هر سه بازیکن، دوندگی خواهند داشت. ارائه یک نمایش دفاعی خوب و عملکردی خوب به مانند چیزی که مقابل مجارستان و فرانسه شاهد بودیم به خودمان بستگی دارد.

کیفیت بالایی برای خلق موقعیت در ترکیب داریم. این تیم پرتغال توانایی خلق موقعیت و گلزنی را دارد. بلژیک تیمی است که راحت گلزنی می نماید و به ندرت با مشکل روبرو می گردد. آنها بازیکنانی شاخص در ترکیب دارند اما نه ما و نه بلژیک قرار نیست که از سیستم یارگیری نفر به نفر استفاده کنیم. هر دو تیم از کلاس مشابهی برخوردار هستند. این بازی یک فینال است و نباید در آن بازی کرد، باید در آن پیروز شد.

می دانیم که مقابل یک رقیب خیلی خوب قرار خواهیم گرفت. باور دارم، امیدوارم و کاملا قانع شده ام که ما بهتر از آنها خواهیم بود. به اصول مان پایبیندیم. تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت چون می خواهیم یک بازی مطمئن به نمایش بگذاریم. فقط به خاطر بلژیک نیست که در ترکیب تغییر ایجاد می کنیم، این کار را تیم های کوچک انجام می دهند. می دانم که باید به خط هافبک مان نیروی تازه نفس اضافه کنیم، کاری که با موتینیو و رناتو سانچز انجام خواهیم داد. فردا خواهیم دید که ترکیب چگونه خواهد بود. تیم ما 4 روز استراحت نموده و امروز آخرین جلسه تمرینی مان را برگزار خواهیم کرد. نمی دانیم چه اتفاقی خوهد افتاد پس فردا تصمیم می گیریم که ترکیب مان چگونه خواهد بود.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 33865

به "فینالی زودهنگام در یک هشتم نهایی؛ مصاف رونالدو با تیم پرستاره بلژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینالی زودهنگام در یک هشتم نهایی؛ مصاف رونالدو با تیم پرستاره بلژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید