قصه شهرزاد به روایت سنمارتمدید شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران (پانا) - نمایش قصه شهرزاد به روایت سنمار به نویسندگی و کارگردانی حامد شیخی که اجراهای خود را از 17 شهریورماه در پردیس تئاتر شهرزاد شروع کرد تا 9مهرماه تمدید شد.

قصه شهرزاد به روایت سنمارتمدید شد

به گزارش روابط عمومی، تازه ترین نمایش حامد شیخی با اسم قصه شهرزاد به روایت سنمار با استقبال تماشاگران روبرو شد و تا 11مهرماه امسال تمدید شد و هرشب ساعت 18:30 در سالن ارکیده پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.

این نمایش که شاهکار راهنمایی تهیه نمایندگی آن را به عهده دارد حکایتِ سنمار معمار است که قصه شهرزاد را برای نعمان می خواند.شرکت زعفران سان اسمایل حامی اقتصادی این نمایش است که قصه ای ایرانی را روایت می نماید.

حامد شیخی، ملیکا زاهدی، علی اسدیان، امیرحسین انصاری، امیررضا باباولیان، صادق کاوانلویی، مجتبی جعفری پور، نوید نوبخت، محبوبه میرزاخانی، امیر فهادان، غزال شفیعی، نیکی میرصادقی، بهرام مصطفایی، سارا محبی، تداعی سعیدی فر، شاهکار راهنمایی، رویا شیخی، ساغر بهنام ، سیمین میرشفیعیان بازیگران این اثر نمایشی هستند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: فاطمه عبدالرحیمی،مدیر فراوری: محمد منافی

دستیار کارگردان: مجتبی جعفری پور.موسیقی: نوید نوبخت ، امیرمحمد رهبری ، مبینا منصوری،طراح پوستر و بروشور: فاطمه عبدالرحیمی.طراح تیزر و گرافیک تبلیغاتی : حامد هاشمی.مشاور رسانه: شاهکار راهنمایی.عکاس، تصویر و مدیر روابط عمومی: فاطمه مجدنیا.عکاس دوم : پرتو جُغَتائی.طراح گریم: مبینا محمدی.طرح و ساخت دکور: نوید نوبخت.دستیار دوم کارگردان: نازیلا عظیمی.مدیر صحنه: امیرحسین انصاری.

لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت تیوال و مراجعه حضوری به گیشه پردیس تئاتر شهرزاد بلیت های این نمایش را خریداری نمایند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 36585

به "قصه شهرزاد به روایت سنمارتمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصه شهرزاد به روایت سنمارتمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید