قهرمان لیگ برتر ووشو تعیین شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی ششمین دوره رقابتهای لیگ برتر ووشو باشگاه های ایران روز گذشته در آموزشگاه ووشو برگزار گردید که طی آن ابتدا پرشین به مصاف رنگ فیروزه ای رفت و 11 بر 2 صاحب پیروزی شد و به دیدار نهایی راه یافت. در این دیدار محمدی و ناجی در بخش ساندا دو پیروزی رنگ فیروزه ای را کسب کردند. برای پرشین هم اصغری، بختیاری، قزل سفلو، آقایی، نوروزی، لادور و بابایی در بخش ساندا، فرشید اسدیان، فرشاد عربی به همراه دانگ فی و یانگ روی دو ووشوکار خارجی این تیم در بخش تالو به پیروزی دست پیدا کردند.

قهرمان لیگ برتر ووشو تعیین شد

در دیگر بازی این مرحله دانشگاه آزاد و پارس جنوبی مقابل هم صف آرایی کردند که در انتها پارس جنوبی به لطف فزونی تالوکارهای خود پیروز به پیروزی شد و به دیدار نهایی راه یافت. در بخش ساندا ووشکاران دانشگاه آزاد بودند که عملکرد بهتری نسبت به حریف داشته و توسط یارمحمدنژاد، محمدزاده، هاشم بیگی، زارع رفیع و خانه کشی صاحب 5 پیروزی شدند. نجفی پور، جعفرپور، قزل سفلو و فضلی هم چهار ووشوکار پیروز پارس جنوبی بودند تا به همراه 4 پیروزی که احسان پیغمبری، طاهر قاسمی، علی وطن خواه و بهروز بخشی، این تیم در نهایت با پیروزی 8 بر 5 راهی بازی انتهای گردد.

دیدار نهایی را دو تیم پرشین با پارس جنوبی برگزار کردند. در بخش تالو هر تیم صاحب 2 پیروزی شد. فزونی احسان پیغمبری دارنده مدال برنز باز ی های آسیایی گوانجو که برای مدال طلای باز ی های آسیایی اینچئون دورخیز نموده برابر جانگ روی تالوکار چینی پرشین مهمترین نتیجه این بخش بود. علی وطن خواه از پارس جنوبی هم مقابل فرشید اسدیان به فزونی دست یافت. فرشاد عربی و دانگ فی هم 2 تالوکار پیروز پرشین بودند تا با تساوی تالوکارها همه چیز برای مشخص تیم قهرمان به مبارزات ساندا ختم گردد.

مبارزات انتهای لیگ برتر ووشو نمایشی از توان ووشو ایران بود که پرشین با عملکرد بهتری نسبت به رقیب پیروزی 10 بر 3 را به نام خود ثبت کرد. محسن محمد سیفی ملی پوش پارس جنوبی با فزونی مقابل جوادآقایی تنها سانداکار پیروز این تیم در بازی نهایی بود. مسعود انصاری، علی بختیاری، علی یوسفی، جعفر شیرزاد، مشخص تقوی، حمید لادور و حمیدرضا قلی پور هم برای پرشین پیروزی کسب کردند تا جام قهرمانی به این تیم رسیدن و پارس جنوبی هم نایب قهرمان گردد.

در پیکار رده بندی دو تیم دانشگاه آزاد و رنگ فیروزه ای برای کسب سکوی سوم مسابقات به مصاف هم رفتند که دانشگاه آزاد 10 بر 3 حریف خود را شکست داد و روی سکوی سوم ایستاد.

پرشینی ها روز گذشته پس از کسب عنوان قهرمانی بدون فوت وقت از اعضای تیم خود تجلیل کردند. این تیم با برگزاری مراسمی که با مجریگری امین زندگانی هنرمند عرصه تلویزیون و سینما در سالن اجتماعات هتل آموزشگاه فوتبال و با حضور مسئولان فدراسیون و اعضای هیات مدیره باشگاه پرشین برگزار گردید از اعضای تیم خود و همچنین بهترین های تیم در لیگ برتر ووشو تجلیل و قدردانی کردند.

پرشین در سه دور گذشته لیگ برتر ووشو دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی را کسب نموده است.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8357

به "قهرمان لیگ برتر ووشو تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان لیگ برتر ووشو تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید