مدل کاغذ دیواری جدید و شیک مناسب تمامی مکان های خانه

به گزارش مجله سلو بلاگ، انتخاب مدل کاغذ دیواری جدید ممکن است کاری طاقت فرسا باشد، زیرا انواع بسیار متنوع و رنگارنگی از کاغذ دیواری ها فراوری می شوند که می توانند انتخاب هر فردی را با مشکل روبرو نمایند و وقت و زمان زیادی را از او بگیرند. اما کاغذ دیواری ها ارزش این وقت گذاشتن را دارند چرا که با طرح ها زیبای خود به واقع دیوار های خانه را به حرف می آورند و تاثیر زیادی بر دکوراسیون کلی خانه می گذارند.

مدل کاغذ دیواری جدید و شیک مناسب تمامی مکان های خانه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

فرقی نمی نماید که از کاغذ دیواری به مقدار کم بهره ببرید یا به مقدار زیاد، آنها باز هم تاثیر خود را بر محیط می گذارند و بخاطر همین موضوع بسیاری از افراد در استفاده از کاغذ دیواری جدید و متنوع برای دکوراسیون خانه خود هراس دارند. در این مطلب گالری ای از انواع کاغذ دیواری های جدید و شیک را همراه با دکوراسیون متناسب با آنها اماده نموده ایم تا مقداری شما را در تصمیم گیری نهایی یاری نموده باشیم.

اولین چیزی که باید در خرید کاغذ دیواری مد نظر قرار بدهید معین کردن این نکته است که کاغذ دیواری را برای چه محیطی می خواهید. اگر چه که کاغذ دیواری ها تقریبا برای هر اتاقی از خانه مناسب هستند اما استفاده از آنها در اتاق غذاخوری، پذیرایی، اتاق خواب و بخصوص اتاق خواب های دخترانه و سرویس بهداشتی های کوچک از بهترین مکان ها برای نصب محسوب می شوند. اگر می خواهید به مقدار کم از کاغذ دیواری در دکوراسیون خانه خود بهره ببرید می توانید دیوار کوچکی را در محیط خانه انتخاب کنید و آنرا با کاغذ دیواری جدید و متنوع تزیین کنید تا آهنگ متفاوت و زیبایی در دکوراسیون خانه بوجود بیاید. همچنین می توانید در پشت کتابخانه یا شلف و باکس دیواری خود از کاغذ دیواری بهره ببرید تا ترکیب زیبایی در کنار آنها ایجاد نموده باشید. (نمونه مدل های جدید و امروزی شلف دیواری چوبی و ام دی اف)

کاغذ دیواری ها هم مانند دیگر لوازم دکوارسیون از لحاظ نوع طراحی، بیشتر در دو سبک مدرن و کلاسیک دسته بندی می شوند که کاملا بستگی به سبک دکوراسیون خانه شما دارد. کاغذ دیواری ها معمولا از لحاظ نحوه و نصب به سه دسته تقسیم می شوند. نوع اول از کاغذ دیواری ها آماده یا خودچسب هستند که به راحتی به روی هر سطح صاف و خشکی نصب می شوند و در صورت اشتباه در نصب به راحتی از دیوار جدا می شوند. نوع دوم از انواع نیمه آماده هستند که احتیاج به آب برای فعال شدن خاصیت چسبندگی کاغذ دیواری دارند. مدل سوم هم از نوع بدون چسب و غیر آماده هستند که باید چسب آنها بصورت جداگانه تهیه شوند. برای نصب این مدل حتما باید از افراد حرفه ای و متخصص یاری گرفت. در حال حاضر بسیاری کاغذ دیواری از پوشش وینیل استفاده می نمایند که آنها را قابل شست و شو و ضد آب می نماید که برای مکان هایی مانند آشپزخانه بسیار مناسب هستند. (انواع طرح و مدل کاغذ دیواری پذیرایی / دکوراسیون اتاق نشیمن)

منبع: اتاق
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 23072

به "مدل کاغذ دیواری جدید و شیک مناسب تمامی مکان های خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل کاغذ دیواری جدید و شیک مناسب تمامی مکان های خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید