معرفی ایده هایی نو و شاد برای نقاشی و رنگ دیوار اتاق کودک

به گزارش مجله سلو بلاگ، طراحی یک اتاق زیبا برای بچه ها که هم بر اساس خواسته والدین باشد و هم براساس نیازهای کودک، در بسیاری از شرایط سخت و چالش برانگیز خواهد بود. رنگ دیوار اتاق کودک بخش مهمی از دکوراسیون اتاق را شامل می گردد و تقریبا تمامی چیدمان و تزیینات براساس رنگ و شکل آن صورت خواهد گرفت. البته عامل های مهم دیگری هم در تزیین دکوراسیون اتاق کودک نقش دارند. در کنار فضای قابل استفاده اتاق که یکی از مهم ترین عوامل محسوب می گردد، عوامل دیگری مانند بودجه و صد البته علاقه، سلیقه و شخصیت خود کودک نیز در طراحی اتاق تاثیر گذار هستند.

معرفی ایده هایی نو و شاد برای نقاشی و رنگ دیوار اتاق کودک

هر چه به جلوتر می رویم والدین تمایل پیدا می نمایند اتاق هایی را برای فرزندانشان طراحی نمایند که همزمان با سن کودک رشد می نماید. به عبارت دیگر کودک باید بتواند در دوران بزرگسالی خود نیز بدون ایجاد تغییرات گسترده، همچنان ازا تاق خود استفاده کند بدون اینکه از تم بچگانه اتاق احساس آزردگی به دست بدهد. امروزه پایبند نبودن به طرح ها و تم هایی که در دکوراسیون اتاق کودک خیلی خودنمایی می نمایند و بچگانه هستند از الویت های اصلی هر پدر و مادری است. به همین خاطر برای داشتن چنین طرح هایی در دکوراسیون اتاق کودک وجود پس زمینه هایی با رنگ خنثی و آرامش بخش ضروری و لازم خواهد بود. دیوارهای تاکیدی (یک دیوار متمایز در اتاق مثلا با رنگ متفاوت) در این بخش نقش مهمی ایفا خواهند کرد بطوری که با یک نقاشی بجا و کارآمد، رنگ مورد احتیاج را به زیبایی به دکوراسیون اتاق کودک اضافه خواهند کرد.

کمتر دکوری یا وسیله ای در اتاق می تواند تاثیری که دیوارهای تاکیدی بروی دکوراسیون می گذارند داشته باشند. همانطور که می دانید رنگ زدن دیوارها در اتاق کودک فرق زیادی با اتاق نشیمن یا اتاق خواب بزرگسالان دارند. نقاشی اتاق کودک بیشتر احتیاجمند رنگ های برجسته، جالب، شاد و مقدار زیادی تصویرسازی خلاقانه است. شکل های زیر مدل های زیبایی از دیوارهای تاکیدی نقاشی شده همراه با دکوراسیون کامل اتاق را نشان خواهد داد که کودک در سنین بزرگسالی نیز می تواند از آن استفاده نموده و لذت ببرد.

رنگ دیوار اتاق کودک

منبع: اتاق
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 23519

به "معرفی ایده هایی نو و شاد برای نقاشی و رنگ دیوار اتاق کودک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ایده هایی نو و شاد برای نقاشی و رنگ دیوار اتاق کودک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید