معرفی حریفان شمشیربازان ایران در مسابقات جایزه بزرگ مسکو

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ مسکو که از جمله رویدادهای تأثیرگذار در امتیاز و رنکینگ المپیکی شمشیربازان است از امروز آدینه شروع می گردد.

معرفی حریفان شمشیربازان ایران در مسابقات جایزه بزرگ مسکو

علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، محمد رهبری، نیما زاهدی، فرزاد باهر ارسباران و محمد فتوحی نمایندگان اعزامی ایران به این رقابت ها هستند که بر اساس گروه بندی صورت گرفته به مصاف حریفان خود می روند.

در گروه اول مسابقات علی پاکدامن با حریفانی از قزاقستان، کره جنوبی، روسیه، آمریکا و بلاروس دیدار می نماید. محمد رهبری در گروه سوم با نمایندگان رومانی، روسیه، پورتوریکو، فرانسه، برزیل و اسپانیا رقابت خواهد داشت.

فرانسه، هنگ کنگ، ژاپن، آمریکا، آلمان و چین کشورهایی هستند که نمایندگان آنها به عنوان حریفان نیما زاهدی در گروه سیزدهم معرفی شده اند. فرزاد باهر ارسباران هم در گروه چهاردهم به مصاف شمشیربازانی از کشورهای ژاپن، ونزوئلا، فرانسه، چین، آلمان و روسیه خواهد رفت.

همچنین محمد فتوحی با نمایندگان مجارستان، گرجستان، ایتالیا، آمریکا، کویت و قزاقستان دیدار می نماید. این دیدارها در گروه 18 انجام می گردد.

مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ مسکو تا 5 خردادماه ادامه دارد.

پیش از این شمشیربازان ایران برای کسب امتیاز المپیک در مسابقات جایزه بزرگ کره جنوبی و جام جهانی اسپانیا شرکت نموده بودند.

مسابقات قهرمانی آسیا دیگر رویدادی است که تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران طی هفته های آینده در آن شرکت خواهد داشت. این رقابت ها 23 تا 28 خردادماه به میزبانی توکیو برگزار می گردد و امتیاز آن بر رنکینگ المپیکی شمشیربازان تاثیرگذار خواهد بود.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5102

به "معرفی حریفان شمشیربازان ایران در مسابقات جایزه بزرگ مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی حریفان شمشیربازان ایران در مسابقات جایزه بزرگ مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید