مورینیو هم به دخه آ به خاطر اشتباهاتش مقابل چلسی زخم زبان زد

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی پیشین شیاطین سرخ درباره دروازه بان اسپانیایی این تیم به خاطر نمایش ناامیدکننده اش مقابل چلسی اظهارنظری کنایه آمیز انجام داد.

مورینیو هم به دخه آ به خاطر اشتباهاتش مقابل چلسی زخم زبان زد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، اشتباهات مهلک داوید دخه آ در شکست 3 بر یک شب گذشته منچستریونایتد مقابل چلسی که منجر به ناکامی تیمش در صعود به فینال جام حذفی انگلیس شد، موجی از نقدها را علیه او به همراه داشته است. ژوزه مورینیو سرمربی پیشین منچستریونایتد هم نخواسته از این قافله عقب بماند و به شیوه ای کنایه آمیز که در آن استاد است، عملکرد شاگرد سابقش را زیر سؤال برد.

سرمربی حال حاضر تاتنهام با اشاره به گل های غیرمنتظره ای که دخه آ در بازی مقابل چلسی دریافت کرد، او را به خاطر قرارداد طولانی مدتی که سال گذشته با منچستری ها بست خوش شانس توصیف کرد، قراردادی تا سال 2014 که به موجب آن 400 هزار در هفته حقوق می گیرد و پردرآمدترین دروازه بان جهان شد.

مورینیو گفت: دخه آ شانس آورد که سال گذشته با منچستریونایتد قراردادی طولانی مدت بست. البته به نظر من او هنوز هم دروازه بان خوبی است.

اُفت عملکرد دخه آ پس از شروع مجدد لیگ برتر (بعد از وقفه سه ماه لیگ به خاطر شیوع کرونا) که در بازی مقابل تاتنهام هم بسیار محسوس بود، سبب شده بعضی از افراد بانفوذ در باشگاه منچستریونایتد نسبت به عملکرد دروازه بان سابق اتلتیکومادرید بی اعتماد شوند و زمزمه هایی مبنی بر درخواست آنها از کادر فنی برای برگرداندن دین هندرسون (دروازه بان جوان شیاطین سرخ که به صورت قرضی در تیم شفیلدیونایتد بازی می نماید)، شنیده گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 22 شهریور 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 20073

به "مورینیو هم به دخه آ به خاطر اشتباهاتش مقابل چلسی زخم زبان زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو هم به دخه آ به خاطر اشتباهاتش مقابل چلسی زخم زبان زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید