میرطاهر مظلومی و فریبا متخصص بازیگران سریال جدید رادیو

به گزارش مجله سلو بلاگ، سریال جدید رادیویی از این رو به اون رو با بازی فریبا متخصص، میرطاهر مظلومی و بیوک میرزایی از امشب پخش می گردد.

میرطاهر مظلومی و فریبا متخصص بازیگران سریال جدید رادیو

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، زهرا عبدالله زاده، تهیه نماینده این سریال رادیویی گفت: نمایش از این رو به اون رو حکایت تقابل و تضاد بین دو نسل است که در ادامه منجر به تصمیمی عجیب از سوی پسر خانواده می گردد.

وی اضافه نمود: این نمایش در بستری طنز، واقعیت دنیای امروز را بیان می نماید که سهیلا خدادادی آن را نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است، فریدون پدر خانواده استاد ادبیات است و کشمکش هایی با پسرش بابک دارد، بابک با یاری دوستش بهنام می خواهد معجونی به خوردِ پدرش بدهد که از این رو به آن رو بگردد.

در این سریال رادیویی نوید نوروزی، میرطاهر مظلومی، عباس محبی، فریبا متخصص، نازنین مهیمنی، شیرین سپهراد، بیوک میرزایی، صفا آقاجانی، نورالدین جوادیان، مونا صفی، اسماعیل بختیاری، عباس توفیقی و حمید یزدانی ابیانه به ایفای نقش پرداخته اند.

از این رو به اون رو به کارگردانی مهدی طهماسبی، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری علی حاجی نوروزی و مجید آئینه و تهیه نمایندگی زهرا عبدالله زاده از امشب در 14 قسمت، هر شب ساعت 20 از رادیو نمایش پخش می گردد و تکرار آن فردا ساعت 10:30 از رادیو نمایش است.

علاقه مندان می توانند برنامه ها و نمایش های رادیو نمایش را از موج اف ام ردیف صد و هفت و نیم مگاهرتز دنبال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11601

به "میرطاهر مظلومی و فریبا متخصص بازیگران سریال جدید رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرطاهر مظلومی و فریبا متخصص بازیگران سریال جدید رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید