میزبانی سرعین از مسابقات ووشوی قهرمانی دانشگاه های پیغام نور کشور

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسابقات ووشوی دانشجویان دانشگاه های پیغام نور سراسر کشور در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی شهرستان سرعین در حال برگزاری بوده و تا روز دوشنبه ادامه خواهد یافت.

میزبانی سرعین از مسابقات ووشوی قهرمانی دانشگاه های پیغام نور کشور

این مسابقات در شرایطی از روز شنبه شروع شده که رقابت ها در بخش آقایان از عصر امروز به کار خود انتها داده و نفرات برتر بانوان نیز روز دوشنبه معین خواهند شد.

مربی تیم ملی ووشو در حاشیه برگزاری این رقابت ها در مصاحبه با خبرنگاران مطرح کرد: برای دومین بار این سطح از مسابقات در بین ووشوکاران دانشجوی دانشگاه های پیغام نور سراسر کشور برگزار شده و تا بدین جای کار در سطح کیفی مطلوبی در حال پیگیری است.

امیر اجاقی در مورد شرایط میزبانی این رقابت ها نیز گفت: از نظر میزبانی تا کنون با مشکل خاصی روبرو نبوده و تمهیدات مناسبی برای برگزاری بی حاشیه و مناسب مسابقات ووشوی دانشجویان دانشگاه های پیغام نور کشور در نظر گرفته شده است.

به گفته وی در این رقابت ها 90 ورزشکار از 11 استان حضور پیدا نموده و رقابت های خود را زیر نظر داوران ملی و بین المللی پیگیری می نمایند.

مربی تیم ملی ووشو با تأکید بر توجه به ورزش دانشجویان، اضافه کرد: مطمئنا با افزایش برگزاری این سطح از مسابقات در بین دانشجویان هم از نظر تعداد مناسب شرکت نمایندگان و هم از نظر کیفیت برگزاری رقابت ها ارتقا خواهیم یافت.

سطح مطلوب مسابقات ووشوی دانشجویان پیغام نور کشور

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه های پیغام نور کشور نیز در این مسابقات در مصاحبه با مهر مطرح کرد: بنا به نظر کارشناسان و مربیان حاضر در این رقابت ها سطح مسابقات بسیار مطلوب ارزیابی شده هر چند از نظر تعداد ورزشکاران انتظار بیشتری از استان های مختلف کشور برای مشارکت در این رقابت ها وجود داشت.

نصیرزاده ادامه داد: ووشو در قیاس با بسیاری از رشته های ورزشی که مسابقات آن در بین دانشجویان پیغام نور کشور برگزار شده از سابقه کمتری برخوردار بوده و مطمئنا با افزایش برگزاری این رقابت ها از لحاظ کمی و کیفی به پیشرفت مناسبی دست خواهیم یافت.

به گفته وی برگزاری منظم و کیفی مسابقات ووشو مورد تأکید فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی نیز قرار گرفته و در ورزش دانشجویان نیز تیم ملی کشورمان توانسته در مسابقات بین المللی صندلی مناسبی را برای خود رقم بزند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین نیز از درنظر دریافت تمامی تمهیدات و امکانات موجود برای میزبانی مطلوب از رقابت های ووشوی دانشجویان دانشگاه های پیغام نور کشور اطلاع داد.

به گفته احدی جوان با توجه به اهمیت این دوره از رقابت ها تعامل مناسبی با مراکز اقامتی، مسئولان ورزشی و اجرایی استان به وجود آمده و شرایط مطلوبی را در اسکان تیم ها و میزبانی شاهد هستیم.

وی توضیح داد: با توجه به موقعیت خاص جوی، ارتقاع از دریا و زیرساخت های مطلوب موجود در شهرستان سرعین، هر سال شاهد برگزاری مستمر مسابقات ورزشی و یا اردوهای آماده سازی تیم ها در این شهرستان هستیم.

جهانگیری زاده مسئول کمیته داوران فدراسیون ووشو نیز از داوری یکدست و خوب مسابقات تا بدین جای کار اطلاع داد.

به گزارش مهر، مسابقات ووشوی قهرمانی دانشجویان دانشگاه های کشور با عنوان جام گرامیداشت سردار ناصر دستاری روز یکشنبه در بخش آقایان به کار خود انتها داده و در بخش ساندا تیم اردبیل اول و آذربایجان غربی و خراسان شمالی در صندلی های بعدی قرار دریافتد. همچنین در بخش تالو نیز اصفهان حائز رتبه نخست شد و اردبیل الف و اردبیل ب نیز به ترتیب در صندلی های بعدی قرار دریافتد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10308

به "میزبانی سرعین از مسابقات ووشوی قهرمانی دانشگاه های پیغام نور کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی سرعین از مسابقات ووشوی قهرمانی دانشگاه های پیغام نور کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید