می خواهیم مقابل پرسپولیس شگفتی سازی کنیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، میلاد بلادی در نشست خبری قبل از ملاقات ویستا توربین تهران با پرسپولیس در یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور گفت: پرسپولیس تیمی دارای عنوان است که در جام حذفی برای قهرمانی حرف دارد.

می خواهیم مقابل پرسپولیس شگفتی سازی کنیم

سرمربی ویستا توربین تهران درباره ترکیب تیمش مقابل شاگردان یحیی گل محمدی اضافه نمود: شاید در این بازی خیلی از بازیکنان جوان که در لیگ یک فرصت بازی پیدا نکردند، وارد میدان شوند و خودشان را نشان دهند تا آینده شان را رقم بزند. امیدوارم بازی خوبی باشد. در چند روز گذشته تیم ما جو مثبتی داشت و روی بحث انگیزه بازیکنان خیلی کار کردیم و امیدوارم فردا بازی به گونه ای باشد که مردم لذت ببرند.

وی در پاسخ به اینکه آیا راهکاری غیر از بازی بسته و دفاعی خواهید داشت توضیح داد: باشگاه ما سال 97 تأسیس شده است. در 4 سال گذشته از لیگ سه تا لیگ یک صعود کردیم. باشگاه ما یک مجموعه دانش بنیان است که از هیئت مدیره توانمندی برخوردار است. شاکله بازیکنان تیم در لیگ سه را نگه داشتیم و با همان بازیکنان در لیگ دو و لیگ بازی کردیم. در 2،3 سالی که همراه تیم بودم این را به بازیکنان یاد دادم که فرقی بین بازیکنان نیست و فقط اعتماد به نفس و رنگ لباس تیم ها جایگاه تیم ها را تعیین می نماید. امیدوارم انگیزه لازم را به بازیکنان داده باشیم تا مقابل پرسپولیس بازی خوبی نمایند. امیدوارم در جام حذفی یک شگفتی خلق کنیم، همانطور که در سال های گذشته شگفتی به وجود بیاید.

سرمربی تیم فوتبال ویستا توربین در مورد بازی در استادیوم آزادی تاکید نمود: بازیکنان ما برای این موضوع لحظه شماری می نمایند. این موضوع را به فال نیک می گیریم.ما این شانس را پیدا کردیم که در بازی فردا بازیکنان مان دیده می شوند.

بلادی در انتها اظهار داشت: در این سال ها اولین بار نیست که مقابل تیم های بزرگ بازی می کنیم. بازیکنان ما به بازی های بزرگ عادت دارند و مطمئن هستم بازی قشنگی می گردد. بیشتر بازیکنان ما از لحاظ قیمتی شاید خیلی ارزش نداشته باشند ولی امیدواریم بازیکنان مان بتوانیم خواسته های ما را اجرا نمایند و تعیین گردد در فوتبال با اعتماد به نفس می توانیم پیروز شویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 43896

به "می خواهیم مقابل پرسپولیس شگفتی سازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم مقابل پرسپولیس شگفتی سازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید