ناراحتی سرمربی والیبال سایپا از یک بازیکن، باشگاه پیگیر جدایی است

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، ادریس دانشفر در حالی که با تیم والیبال سایپا برای فصل جدید مسابقات به توافق رسیده بود، در نهایت با تیم سابق خود یعنی شهرداری گنبد قرارداد امضا کرد.

ناراحتی سرمربی والیبال سایپا از یک بازیکن، باشگاه پیگیر جدایی است

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا در گفتگو با خبرنگاران، درباره جدایی ادریس دانشفر از این تیم گفت: تا امروز در رابطه با تعهد اخلاقی به مشکل برنخورده ام. همیشه سعی کرده ام به تعهدات اخلاقی نسبت به تیم، باشگاه و حتی بازیکنان پایبند باشم. اگر صحبتی با بازیکنی انجام داده ام، در حضور مسئولان باشگاه بوده تا رسمیت پیدا کند و به آن متعهد بودم و خلاف آن عمل نکرده ام. انتظارم از بازیکنان نیز همین است.

وی تأکید کرد: این تعهد اخلاقی و کتبی است. زمانی که با بازیکنی صحبت می کنیم و به توافق می رسیم، دیگر به دنبال جذب بازیکن نمی رویم. زمانی با ادریس دانشفر مذاکره کردیم که کسی او را نمی خواست. قراردادی که با دانشفر بستیم، توسط باشگاه بود. دو روز گذشته تمام قراردادها را در هیات هم ثبت کردیم اما ادریس دانشفر برای ثبت قراردادش در هیات حاضر نشد و با تیم گنبد به توافق رسید. این رفتارها اعتبار، ارزش و تعهد اخلاقی را از بین می برد.

شهنازی در پاسخ به این سئوال که آیا سایپا از دانشفر شکایت خواهد کرد؟ گفت: دانشفر به باشگاه سایپا بی احترامی کرده و قطعاً باشگاه پیگیر این کار او خواهد شد. طبق قوانین فدراسیون والیبال، هر بازیکن اگر با دو باشگاه قرارداد ببندد، برای یک سال محروم خواهد شد و باشگاه دوم باید دو برابر مبلغ قرارداد به فدراسیون غرامت بپردازد. تقوی دبیرکل فدراسیون اعلام کرده که قراردادهای ثبت هیات، رسمی است درحالی که قرارداد داخلی باشگاه سایپا هم معتبر است زیرا دایره حقوقی دارد و با یک تیم که باشگاه نیست، متفاوت است. من به عنوان سرمربی، دیگر در این موضوع دخالتی ندارم و باشگاه پیگیر کارهای او خواهد بود.

شهنازی گفت: دانشفر اگر مسئله ای داشت، در زمان بستن قرارداد با سایپا نیز همین شرایط را داشته است. اگر بنا بر مشکلاتش می خواست از باشگاه سایپا جدا شود، باید ابتدا با باشگاه صحبت و اجازه می گرفت و در نهایت باشگاه باید تصمیم می گرفت.

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: حدود یک ماه پیش از فدراسیون استعلام گرفته ایم که اگر سایت باز است، قراردادها را ثبت کنیم اما فدراسیون گفت که سایت بسته است. به طور اتفاقی از طریق یکی از باشگاه ها متوجه شده ایم که سایت فدراسیون باز است و آنها قراردادهایشان را ثبت کرده اند. جالب است که فدراسیون خودش در جریان نیست که سایتش باز یا بسته است. اگر ما زودتر اطلاع داشتیم، حتماً قراردادهایمان را همان موقع در سایت فدراسیون ثبت می کردیم.

شهنازی در خاتمه تاکید کرد: یک سوال از بازیکنان دارم. یعنی اگر باشگاه ها در حالی که با بازیکنی قرارداد دارند بروند و با بازیکن بهتر قرارداد ببندند و قرارداد قبلی را ملغی کنند، عکس العمل بازیکنان چه خواهد بود؟ بازیکنان در این شرایط راجع به باشگاه ها چه صحبتی خواهند کرد؟ اگر این اتفاقات برعکس رخ می داد دوست داشتم عکس العمل بازیکنان را می دیدم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 31829

به "ناراحتی سرمربی والیبال سایپا از یک بازیکن، باشگاه پیگیر جدایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناراحتی سرمربی والیبال سایپا از یک بازیکن، باشگاه پیگیر جدایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید