طرفداران، ذوب آهن متفاوتی خواهند دید

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران/اصفهان هافبک تازه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: باشگاه ذوب آهن از باشگاه های حرفه ای و مدرن کشور است که امیدواریم با کسب نتایج خوب و در شأن ذوب آهن، اتفاقات بد دو فصل اخیر این تیم به فراموشی سپرده گردد.

طرفداران، ذوب آهن متفاوتی خواهند دید

محمد خدابنده لو در مورد پیوستنش به تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اظهارکرد: فصل گذشته هم از ذوب آهن پیشنهاد داشتم، اما این اتفاق نهایی نشد، خدا را شکر این فصل انتخاب خوبی داشتم و به باشگاهی آمده ام که ساختار بسیار خوبی دارد. حضور مهدی تارتار در انتخاب و آمدنم به ذوب آهن تاثیرگذار بود، با توجه به شناختی که از یکدیگر داریم فکر می کنم جهت پیشرفتم در ذوب آهن هموارتر خواهد بود.

وی در مورد شرایط باشگاه ذوب آهن گفت: تعریف زیادی از باشگاه ذوب آهن زیاد شنیده بودم، اما باید آمد و دید، باشگاهی که افتخارات بسیار زیادی کسب نموده و ظرفیت بالای دارد، امیدوارم با درخشش و عملکرد خوب در ذوب آهن، به هدفم که پوشیدن پیراهن تیم ملی و لژیونر شدن است دست پیدا کنم.

هافبک ذوب آهن که فصل گذشته در تیم پیکان توپ می زد با اشاره به علاقه مندی مردم اصفهان به فوتبال اظهار داشت: خوشحالم به شهری آمدم که مردم آن فوتبال را به خوبی می فهمند و به آن اهمیت می دهند، ذوب آهن تماشاگران و طرفداران بسیار خوب و صبوری دارد که همیشه این تیم را در هر شرایطی حمایت کردند، از آنها تشکر می کنم و از طرفداران تیم می خواهم اتفاقات بد دو فصل اخیر را فراموش نمایند، بطور قطع این فصل ذوب آهن متفاوتی را خواهند دید.

وی اضافه نمود: همه ما کوشش می کنیم نتایج بسیار خوب و در شأن نام عظیم ذوب آهن کسب کنیم، افتخارات گذشته این تیم موجب شده که توقعات از این ذوب آهن بالا باشد، دوست دارم با ذوب آهن جزو تیم هایی باشیم که نتایج خوبی کسب می نماید می دانیم کار سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانم به ذوب آهن یاری کنم.

خدابنده لو در مورد تغییرات زیاد تیم ذوب آهن و احتیاج به زمان برای رسیدن به هماهنگی گفت: قطعا برای رسیدن به هماهنگی تیمی احتیاج به زمان زیادی داریم، اما با وجود سرمربی با دانشی مثل مهدی تارتار و بازیکنانی که گرفتیم خیلی زود به هماهنگی لازم خواهیم رسید و امیدوارم آغاز خوبی در فصل تازه رقابت های لیگ برتر داشته باشیم.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 35756

به "طرفداران، ذوب آهن متفاوتی خواهند دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران، ذوب آهن متفاوتی خواهند دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید