هوا در شمال کشور گرم تر می شود

به گزارش مجله سلو بلاگ، کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط استان های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، قم، شمال اصفهان و جنوب سمنان، وزش باد شدید پیش بینی می شود.

هوا در شمال کشور گرم تر می شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد اصغری، در تشریح شرایط جوی کشور در روز های آینده و امروز، گفت: امروز در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سواحل خزر، ارتفاعات تهران و ارتفاعات شمال سمنان، بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید داریم.

وی افزود: در ساعات بعد از ظهر و اوایل امشب در برخی نقاط غرب کشور، ارتفاعات جنوب کرمان و غرب هرمزگان رگبار و رعد و برق پراکنده، گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: امروز و فردا مرکز و شرق خلیج فارس، همچنین دریای خزر، مواج است و از جمعه تا دوشنبه آینده دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

اصغری گفت: امروز و فردا در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط استان های تهران، البرز، قزوین، مرکزی، قم، شمال اصفهان و جنوب سمنان وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: از فردا تا دوشنبه هفته آینده، دما در نوار شمالی کشور 3 تا 6 درجه افزایش می یابد.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه 17 مرداد در سواحل خزر، ارتفاعات تهران، خراسان شمالی و ارتفاعات سمنان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: از بعدازظهر جمعه تا دوشنبه هفته آینده با نفوذ جریانات مرطوب جنوبی در شرق و جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق فارس و برخی نقاط هرمزگان، در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت.

اصغری ادامه داد: روز شنبه 18 مرداد بارش پراکنده در ارتفاعات مرکزی و شرقی البرز خواهیم داشت.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در 5 روز آینده در شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی در تشریح شرایط جوی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز قسمتی ابری، جهت باد جنوب غربی و سرعت باد 25 کیلومتر بر ساعت است، دید افقی امروز در پایتخت بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 22 درصد است.

اصغری ادامه داد: روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر وزش باد پیش بینی می شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 34 و 22 درجه خواهد بود.

کارشناس پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: فردا اردبیل و شهرکرد با کمینه دمای 10 درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 47 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 20907

به "هوا در شمال کشور گرم تر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوا در شمال کشور گرم تر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید