پروازهای خارجی ایرباس ای 321 از 2 ماه دیگر شروع می گردد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرعامل ایران ایر از شروع پروازهای خارجی ایرباس ای 321 از دو ماه آینده اطلاع داد.

پروازهای خارجی ایرباس ای 321 از 2 ماه دیگر شروع می گردد

فرهاد پرورش گفت که بر اساس برنامه پروازی ایران ایر قرار است، هواپیمای ایرباس ای 321 تازه خریداری شده تا مدتی در مسیرهای داخلی پرواز کند و بعد نسبت به مقاصد پروازی آن تصمیم گیری گردد.

وی با بیان اینکه این هواپیما، توانایی 6 ساعت پرواز را بر فراز آسمان دارد اضافه نمود که به همین علت علاوه بر مسیرهای داخلی می تواند به مسیرهای خارج از کشور و تا اروپا هم پرواز کند.

مدیرعامل ایران ایر با اشاره به اینکه ظرفیت هواپیمای ایرباس ای 321، 194 مسافر است اضافه نمود که شرکت هما در نظر دارد طی یکی دوماه آینده از این هواپیما برای پرواز به مقاصد داخلی استفاده کند و سپس مقاصد منطقه ای و خارجی را در برنامه پروازی این هواپیما قرار دهد.

به گفته پرورش، همه هواپیماهای ایران ایر می توانند پروازهای داخلی و خارجی را در کنار یکدیگر انجام دهند و اینگونه نیست که فقط توانایی و برنامه پرواز داخلی و یا خارجی را داشته باشند.

وی اعلام کرد که هواپیمای ایرباس ای 321 جدیدالورود ایران ایر هم پس از دو ماه پرواز در مسیرهای داخلی، پروازهای خارجی انجام می دهد و به تمام مسیرهای خارجی از جمله فرانکفورت و ... پرواز می نماید.

دوم دی ماه امسال، قرارداد نهایی خرید 100 فروند هواپیما میان ایران ایر و شرکت ایرباس به امضا رسید و پس از گذشت سه هفته (23 دی ماه)، اولین فروند آن در اختیار ایران ایر نهاده شد و دو فروند هواپیمای دیگر هم تا انتها امسال به هما تحویل می گردد.

منبع: کجارو / تین نیوز (خبرگزاری حمل و نقل)
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 43879

به "پروازهای خارجی ایرباس ای 321 از 2 ماه دیگر شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای خارجی ایرباس ای 321 از 2 ماه دیگر شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید