پنج اثر جدید از سیدحمیدرضا برقعی منتشر شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران سیدحمیدرضا برقعی را همگان به شعرهای آیینی پراحساسش می شناسند و در این سال ها او توانسته با شعرهای آیینی اش سبک جدیدی از شعرگویی و شعرخوانی را توأمان به جامعه ادبی کشور هدیه دهد. برقعی با اشعارش نمِ اشکی را که برآمده از محبت به آل الله است، بر چشمان مخاطب بزرگسال می نشاند.

پنج اثر جدید از سیدحمیدرضا برقعی منتشر شد

سیدبرقعی از مخاطب کودک و نوجوان هم غافل نیست و در تازه ترین حرکت خود، مجموعه اشعاری که برای اهل بیت(ع) و برای مخاطب کودک مناسبند را به نشر شهید کاظمی سپرده است. اشعار کودکِ سید برقعی همان حال و هوایی را دارند که اشعار بزرگسالش دارند با همان عیاری شعرهای دیگر او که از همان احساس و معرفت برآمده اند با این تفاوت که زبان بچگانه دارند. معارفی که اگر در جانِ کودک نشینند امید می رود تا سال ها همراه او باشند.

تازه ترین آثار سیدحمیدرضا برقعی شاعر کتاب های رقعه، قبله مایل به تو، تحیر و طوفان واژه ها در قالب مجموعه 5 جلدی شعر کودک در قطع خشتی همزمان با روزجهانی کودک توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار می گردد.

آن سلام آشنا؛ با موضوع زندگی پیامبراکرم(ص)

دست های مهربان؛ با موضوع زندگی امیرالمومنین(ع)

مهربان تر از مادر؛ با موضوع زندگی حضرت زهرا(س)

سفره رنگین؛ با موضوع زندگی امام حسن(ع)

درآغوش پرچم؛ با موضوع زندگی امام حسین(ع)

نشر شهید کاظمی افتخار دارد تا این کتاب ها را با تصویرسازی مناسب بچه ها و طراحی زیبا در اختیار خانواده های علاقه مند قرار دهد.

چاپ و نشر کتاب های اهل بیت سلام الله علیهم افتخاری برای مجموعه نشر شهید کاظمی محسوب می گردد. به این امید که مقبول آستان مقدس اهل بیت عصمت و طهارت باشد.

علاقه مندان جهت تهیه کتب می توانند با شرایط ویژه تا سقف 30درصد به وسیله سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی(nashreshahidkazemi.ir) کتاب ها را تهیه نمایید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

1com.ir: مجله کامپیوتر: هر چی در مورد تکنولوژی و کامپیوتر بخوای بدونی اینجا هست

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 25399

به "پنج اثر جدید از سیدحمیدرضا برقعی منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج اثر جدید از سیدحمیدرضا برقعی منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید