پیروزی لیورپول با درخشش صلاح و مانه، برد چلسی با گل لحظه آخری زیاش، پیروزی آرسنال برابر برنتفورد

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- لیورپول با گلزنی هر سه مهاجم فیکس خود پیروز به کسب پیروزی در این ملاقات شد.

پیروزی لیورپول با درخشش صلاح و مانه، برد چلسی با گل لحظه آخری زیاش، پیروزی آرسنال برابر برنتفورد

به گزارش خبرنگاران، لیورپول و نوریچ سیتی در چارچوب بازی های هفته 26 فصل 22-2021 لیگ برتر انگلیس مقابل هم نهاده شدند که در نهایت این ملاقات با نتیجه 3-1 به سود لیورپول به سرانجام رسید. میلوت راشیتسا در این بازی پیروز شد اولین گل لیگ فزونی خود با پیراهن نوریچ سیتی را به ثمر برساند. محمد صلاح در این ملاقات صد و پنجاهمین گل خود با پیراهن لیورپول را به ثمر رساند و لوییس دیاز نیز برای اولین بار پیروز به گلزنی برای قرمزها شد. در این ملاقات هر سه بازیکن مثلث خط حمله لیورپول پیروز به گلزنی شدند.

توضیح گل ها:

لیورپول 0-1 نوریچ سیتی؛ میلوت راشیتسا 48`: جاش سارجنت در پشت محوطه لیورپول در عرض حرکت کرد و با چند حرکت وارد محوطه جریمه لیورپول شد. سپس توپ را کنترل کرد و با پاسی رو به عقب آن را به راشیتسا رساند. این بازیکن در پشت محوطه جریمه لیورپول در عرض حرکت نموده و سپس اقدام به شوت زنی کرد. ضربه راشیتسا به پای ماتیپ برخورد کرد، تغییر جهت داد و در دروازه لیورپول نهاده شد.

لیورپول 1-1 نوریچ سیتی؛ سادیو مانه 64`: هندرسون با ارسالی بلند توپ را برای سیمیکاس در محوطه جریمه فرستاد. این بازیکن با ضربه سر توپ را در مرکز محوطه جریمه برای سادیو مانه کاشت و این بازیکن با یک ضربه قیچی برگردان بسیار زیبا بازی را به تساوی کشاند.

لیورپول 2-1 نوریچ سیتی؛ محمد صلاح 67`: شروع سریع و عالی آلیسون بکر باعث شد توپ در پشت مدافعان نوریچ سیتی به محمد صلاح برسد. خروج دروازه بان نوریچ نیز فایده ای نداشت و صلاح پس از دریبل زدن بازیکنان این تیم و کمی حرکت در عرض، با ضربه ای زمینی ولی دقیق از همان پشت محوطه جریمه، گل فزونی لیورپول را به ثمر رساند.

لیورپول 3-1 نوریچ سیتی؛ لوییس دیاز 81`: جوردن هندرسون با یک پاس در عمق فوق العاده زیبا، لوییس دیاز را در پشت مدافعان نوریچ سیتی صاحب توپ کرد. این بازیکن نیز از فرصت بهره برد و با ضربه چیپ زیبایی گل سوم لیورپول را به ثمر رساند.

- چلسی در شبی که به جز دقایق ابتدایی نمایش چندان خوبی ارائه نداد، در نهایت با تک گل دقایق سرانجامی حکیم زیاش در سلهرست پارک به فزونی دست یافته و به سه امتیاز مهم این ملاقات دست یافت. چلسی بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 9 و روی توپ ربایی حکیم زیاش از سمت راست و ارسال تماشایی او می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه کریستین پولیسیچ دقیق نبود و راهی به دروازه حریف نیافت.

دقایقی بعد چلسی فاصله ای تا زدن گل اول خود نداشت، اما ضربه محکم و زیبای آنتونی رودیگر از مسافتی قابل توجع با عکس العمل تماشایی گایتا همراه شد و این موقعیت از دست رفت.

در دقیقه 20 و روی پاس سار بود که انگولو کانته در موقعیتی تک به تک نهاده شده و صاحب برترین فرصت برای زدن گل اول چلسی شد، اما گایتا باز هم آماده نشان داده و این فرصت را نیز مهار کرد. در اواخر نیمه اول و با پاس خوب اولیسه بود که ویلفرد زاها در سمت چپ محوطه چلسی صاحب توپ شده و می توانست بر خلاف جریان بازی دروازه را باز کند، اما ضربه او با فاصله اندکی به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

پالاس در دقایق ابتدایی نیمه دوم هجومب ظاهر شد و روی اشتباه پولیسیچ بود که شلوپ در گوشه محوطه چلسی صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. در ادامه جریان مسابقه آرام شده و چلسی علیرغم مالکیت توپ قادر به خلق فرصت چندانی بر روی دروازه پالاس نبود. در دقیقه 75 چلسی به وسیله حکیم زیاش به گل رسید، اما روملو لوکاکو در آفساید قرار داشت و این گل مردود اعلام شد. اما در دقیقه 89 بود که ارسال مارکوس آلونسو در نهایت در زاویه ای سخت به حکیم زیاش رسید و این ستاره مراکشی با ضربه ای تماشایی و دقیق بالاخره پیروز شد دروازه پالاس را باز کند. در ادامه اتفاقی رخ نداد و چلسی با همان یک گل پیروز به شکست پالاس شد.

- شاگردان میکل آرتتا انتقام شکست هفته اول را برنتفورد گرفتند. تیم های آرسنال و برنتفورد در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس از ساعت 18:30 به مصاف هم رفتند؛ آرسنال در حالی پا به این ملاقات گذاشت که با توجه به نتایج ضعیف رقبای خود در راه کسب سهمیه، با پیروزی در این بازی، شانس خوبی را برای حضور در بین 4 تیم اول جدول لیگ برتر انگلیس به خود اختصاص داده بود و همینطور در ملاقات رفت با برنتفورد نیز با نتیجه 2 بر 0 برابر این تیم شکست خورده بود؛ در نیمه اول، آرسنال حملات زیادی را بر روی دروازه حریف شکل داد و حتی یک بار نیز به وسیله لاکازت به گل رسید که این گل، به وسیله داور به علت آفساید، مردود اعلام شد. در نیمه نخست، ینسن، بازیکن برنتفورد، مصدوم شده و یانلت، جایگزین وی در ترکیب برنتفورد شد.

در نیمه دوم، آرسنال فشار حملات خود را بیشتر نموده و خیلی زود به گل فزونی رسید؛ با این حال آرسنال پس از گل نیز پا پس نکشید تا بتواند به گل دوم نیز دست یابد. برنتفورد نیز یکی از گل های خورده را جبران کرد تا آرسنال در نهایت با نتیجه دو بر صفر پیروز شده تا شرایط خود را در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان، بهتر از قبل کند.

آرسنال 1-0 برنتفورد (امیل اسمیت رو دقیقه 48): حرکت انفرادی اسمیت رو از میانه های زمین، با یک ضربه تمام کننده بی نقص و دقیق همراه بود تا توپ به گوشه دروازه رایا رفته و توپچی ها در این بازی پیش بیافتند.

آرسنال 2-0 برنتفورد (بوکایو ساکا دقیقه 79): روی یک ضد حمله زیبا از آرسنال، پارتی توپ را در گوشه سمت راست محوطه جریمه برنتفورد به ساکا رساند تا این بازیکن توپ را برای دومین بار به درون دروازه برنتفورد بفرستد.

آرسنال 2-1 برنتفورد (نورگارد دقیقه 93): در شلوغی محوطه جریمه آرسنال، نورگارد با دروازه خالی رمزدیل روبرو و توپ را وارد دروازه میزبان کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 42156

به "پیروزی لیورپول با درخشش صلاح و مانه، برد چلسی با گل لحظه آخری زیاش، پیروزی آرسنال برابر برنتفورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی لیورپول با درخشش صلاح و مانه، برد چلسی با گل لحظه آخری زیاش، پیروزی آرسنال برابر برنتفورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید