چشمی پس از اردوی تیم ملی پاسخ الاهلی را می دهد، پیشنهاد ترک ها، مدافع استقلال را دو دل کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدافع تیم فوتبال استقلال به دنبال پیشنهادهای خارجی اش، پاسخ مسئولان باشگاه الاهلی را به بعد از اردوی تیم ملی موکول کرد.

چشمی پس از اردوی تیم ملی پاسخ الاهلی را می دهد، پیشنهاد ترک ها، مدافع استقلال را دو دل کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، روزبه چشمی که براساس اعلام رسانه های قطری مورد علاقه باشگاه الاهلی قرار گرفته است، پس از پایان اردوی تیم ملی پاسخ نهایی را به این باشگاه قطری خواهد داد.

برخلاف آنچه گفته شده بود که این بازیکن راهی قطر شده تا با الاهلی قراردادش را امضا کند، اما وی پس از دیدار استقلال و العین راهی دبی شد تا کارهای شخصی اش را دنبال کند. از این رو مدیر برنامه های او راهی قطر شده بود و ضمن مذاکره با مسئولان باشگاه الاهلی با یکی دو تیم دیگر در خصوص انتخاب تیم آینده این بازیکن مذاکره کرد. مدیر برنامه های چشمی در سه مرحله با مسئولان باشگاه الاهلی مذاکره داشته و تفاهمنامه ای با شیخ احمد، مدیر این باشگاه قطری امضا کرده، اما این تفاهمنامه بدون امضای قرارداد از سوی چشمی، رسمیتی ندارد.

با این حال در شرایطی که باشگاه الاهلی اصرار داشت چشمی این هفته راهی قطر شود و در تست های پزشکی شرکت کند و قراردادش به امضا برسد، اما این بازیکن تصمیم گرفته پس از پایان اردوی تیم ملی پاسخ نهایی خود را اعلام کند. طبق اعلام مدیر برنامه های چشمی، این بازیکن از دو باشگاه ترکیه ای نیز پیشنهاد جدی دارد.

در عین حال گفته می شود باشاک شهیر که نایب قهرمان سوپر لیگ ترکیه شده، یکی از این پیشنهادات است. با توجه به حضور این تیم در رقابت های اروپایی فصل آینده، به نظر می رسد چشمی برای رفتن به قطر دو دل شده است.

چشمی پیشنهاداتی از چند کشور دارد که به همین دلیل به باشگاه استقلال اعلام کرده جدایی اش از جمع آبی پوشان در این فصل قطعی است تا مدیران استقلال به فکر انتخاب جایگزین برای این بازیکن باشند.

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

picosho.ir: پیکوشو: مجله عکس و گرافیک

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5244

به "چشمی پس از اردوی تیم ملی پاسخ الاهلی را می دهد، پیشنهاد ترک ها، مدافع استقلال را دو دل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمی پس از اردوی تیم ملی پاسخ الاهلی را می دهد، پیشنهاد ترک ها، مدافع استقلال را دو دل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید