کرمان، تارتار: اگر شرایط به همین صورت باشد نفت مسجدسلیمان را ترک می کنم، خبری از وزارت نفت کمر تیم ما را شکست

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تهدید کرد، اگر شرایط نابسامان اقتصادی این تیم تغییر نکند، ناچار به ترک نفتی ها خواهد شد.

کرمان، تارتار: اگر شرایط به همین صورت باشد نفت مسجدسلیمان را ترک می کنم، خبری از وزارت نفت کمر تیم ما را شکست

به گزارش خبرنگاران از سیرجان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل گل گهر سیرجان در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور گفت: نیمه اول این بازی را باید به حساب ما گذاشت. ما کاملاً مالک توپ و میدان بودیم. می دانستیم که در نیمه دوم تیم میزبان تهاجمی تر بازی می نماید، به همین خاطر عناصرمان را حفظ نموده و نفرات سرعتی را به تیم اضافه کردیم.

وی در ادامه اضافه نمود: توانستیم در یک قطع توپ از حریف و روی کار سرعتی به گل برسیم. زمان خوبی هم گل زدیم که گل گهر فرصت جبران نداشت. فکر کنم حدود 70 درصد تغییر در ترکیب داشتیم و فقط دو نفر از بازیکنان بازی های قبلی در ترکیب بودند. از تیمم تشکر می کنم و بازیکنان بدون هیچ دریافتی برای ما کار می نمایند که باید دست تک تک آنها را به گرمی بفشاریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیمش در این بازی گفت: نزدیک 70، 80 درصد تیم ما تغییر نموده بود و سعی کردیم از بازیکنانی که کمتر بازی کردند استفاده کنیم و تیم مان را هم بالانس کنیم تا آنهایی که بازی نکردند، شرایط بازی را پیدا نمایند. از باشگاه گل گهر هم باید تشکر کنم که استادیوم خوبی را اینجا ساخته است. باید قدردان این زحمات باشیم. این تیم ها را باید در لیگ برتر حفظ کنیم تا امکانات خوب در فوتبال ما باشد. باید قدردان مسئولان این باشگاه باشیم.

تارتار درباره مسائل اقتصادی تیمش و اینکه با این شرایط چه کار خواهد نمود، گفت: وقتی بازیکنان ما دریافتی نداشتند، باید چه کار کنیم؟ با مسئولان صحبت کردم و گفتم واقعاً اگر پول نباشد، باید چه کار کنیم؟ من خودم تیم را ترک می کنم اگر این شرایط ادامه یافته و به همین صورت باشد. بچه های ما غیرت کردند و به عشق مردم غیور لر زبان با قدرت ادامه می دهیم. مسئولان باید راهی پیدا نمایند. امروز هم خبری از وزارت نفت آمده که کمر تیم ما را شکسته است. باید به فکر این تیم و مردم شهر مسجدسلیمان باشند.

وی ادامه داد: مسئولان به خودشان بیایند. این تیم برای استان خوزستان است و همان طور که به سایر تیم ها می رسند، باید به تیم نفت مسجدسلیمان هم برسند. البته می دانم صنعت نفت هم مسائلی دارد، اما می دانید که مسجدسلیمان مردم بسیار محرومی دارد و دلخوشی آنها فقط همین تیم است. امیدوارم که شرایط بهتر گردد و مسئولان رسیدگی نمایند، وزارت نفت هم بیشتر به فکر تیم های نفتی باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اینکه او سوشا مکانی را هم روی نیمکت داشت و اگر بازی به وقت های اضافه و ضربات پنالتی می رفت، آیا تعویضی درون دروازه انجام می گرفت یا نه، گفت: هر دو دروازه بان ما آماده هستند و اگر بازی به وقت های اضافه و ضربات پنالتی می رفت، باز هم این فرصت را به فرعباسی می دادم که تا آخر در بازی باشد، چون دروازه بان خوبی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8887

به "کرمان، تارتار: اگر شرایط به همین صورت باشد نفت مسجدسلیمان را ترک می کنم، خبری از وزارت نفت کمر تیم ما را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمان، تارتار: اگر شرایط به همین صورت باشد نفت مسجدسلیمان را ترک می کنم، خبری از وزارت نفت کمر تیم ما را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید