کلینتون: ترامپ قول داده بود آمریکا اول شود!

به گزارش مجله سلو بلاگ، هیلاری کلینتون با اشاره به گزارش نیویورک تایمز و شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا، که این کشور را صدرنشین سایر کشورها با بیشترین آمار مبتلایان کرده است، به ترامپ طعنه زد و گفت: او قول داده بود آمریکا اول شود!

کلینتون: ترامپ قول داده بود آمریکا اول شود!

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری سان دات کام، هیلاری کلینتون به شوخی و با تمسخر به ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مورد آمار بالای مبتلایان و جان باختگان کرونا در این کشور طعنه زد و گفت: او قول داده بود که آمریکا اول شود!

هیلاری کلینتون به دلیل آنچه که کوته نظری و تمسخر وی در مورد هزاران نفر از مردم آمریکا که به این ویروس مبتلا شده یا جان خود را از دست داده اند، عنوان شده، به صورت آنلاین مورد هجوم نقدها شدیدی قرار گرفت.

وی پس از انتشار یک خبر از خبرگزاری نیویورک تایمز در مورد صدرنشینی ایالات متحده آمریکا از لحاظ شمار مبتلایان به کروناویروس، در توییتی نوشت: او قول داده بود آمریکا اول شود !

(America First) شعاری بوده است که ترامپ در زمان انتخابات استفاده می کرده است و بخشی از وعده های انتخاباتی وی قرار دادن اولویت اصلی در مشاغل و زندگی روزمره آمریکایی ها بوده است.

ترامپ امروز گفت که در نظر دارد به منظور متوقف کردن گسترش هرچه بیشتر ویروس کرونا در ایالات متحده، ایالت های نیویورک، نیوجرسی و کانکتیکات را قرنطینه کند.

ایالات متحده آمریکا تا به امروز ابتلای 116 هزار و 448 مورد از شهروندان خود به کروناویروس را تأیید کرده و مرگ یک هزار و 943 نفر را بر اثر بیماری کووید-19 را نیز در این کشور اعلام کرده است و با این میزان آمار ابتلاء به کروناویروس، هم اکنون آمریکا در صدر ابتلا به کرونا قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14655

به "کلینتون: ترامپ قول داده بود آمریکا اول شود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلینتون: ترامپ قول داده بود آمریکا اول شود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید