کیانی: برگزاری خوب لیگ باعث شد احساس حضور در مسابقات جهانی را داشته باشیم، بچه های دانشگاه خوب جنگیدند و چیزی کم نگذاشتند

به گزارش مجله سلو بلاگ، دارنده مدال نقره تالو در بازی های آسیایی گفت: مسابقات لیگ با کیفیت بالایی برگزار گردید و به قدری همه چیز منظم و منسجم بود که احساس می کردیم در مسابقات جهانی و آسیایی حضور داریم.

کیانی: برگزاری خوب لیگ باعث شد احساس حضور در مسابقات جهانی را داشته باشیم، بچه های دانشگاه خوب جنگیدند و چیزی کم نگذاشتند

زهرا کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد برگزاری رقابت های لیگ برتر ووشو بانوان گفت: مسابقات با کیفیت بالایی برگزار گردید و به قدری همه چیز منظم و منسجم بود که احساس می کردیم در مسابقات دنیای و آسیایی حضور داریم. نورپردازی مسابقات باعث شده بود که جو رقابت ها نسبت به گذشته رسمی و جدی تر باشد. سطح فنی بچه ها نیز خیلی بالا بود و تقریباً همه ملی پوشان در مسابقات لیگ برتر شرکت نموده بودند. با اینکه چهار تیم در مسابقات حضور داشتند اما همه تیم ها قوی بودند و در نهایت چهار تیم نیز روی سکو رفتند.

ملی پوش تیم دانشگاه آزاد در مورد اینکه دوری یک ساله ورزشکاران از مسابقات در عملکرد آنها قابل مشاهده بود، گفت: حتما این موضوع تاثیرگذار بود و معین بود که تمرینات منظم نبوده است. کرونا باعث شده بود که شرایط تمرین منظم مهیا نباشد اما با این حال بازیکنان حرفه ای و ملی آمادگی خود را حفظ نموده بودند. شاید پیشرفت خاصی حاصل نشده بود اما پسرفت نیز نداشتند و در سطح قبلی باقی مانده بودند، البته آسیب ها زیاد شده بود و خیلی از بازیکنان دچار آسیب دیدگی شدند و این موضوع به خاطر فشار مسابقات و تمرینات کم بود. این اتفاقات می تواند باعث شوک به بچه ها گردد تا دیگر تمرینات متوقف نگردد.

دارنده تنها مدال نقره تاریخ تالو ایران در بازی های آسیایی در مورد نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاد گفت: در بخش ساندا بازیکنان ما کم تجربه و جوان بودند اما با این وجود خیلی خوب ظاهر شدند و حتی یکی از بازیکنان جوان ما پیروز به شکست قهرمان دنیا شد. بچه ها ما با وجود تجربه کم نسبت به بازیکنان سپاهان خوب جنگیدند و چیزی کم نگذاشتند. فکر می کنم در بخش ساندا تنها یک یا دو بازیکن ما سابقه اعزام به مسابقات برون مرزی را داشتند. در تالو البته 6 بر 4 نسبت به سپاهان رجحان داشتیم.

کیانی در مورد اینکه تعطیلی یک ساله باشگاه های ورزشی در حفظ آمادگی او تاثیرگذار نبوده است، گفت: قطعاً خیلی تاثیر داشت و تالو رشته ای است که به فضای زیادی برای اجرای فرم احتیاج دارد. یک مدتی باشگاه ها تعطیل بود و نمی توانستیم تمرین کنم و مدتی نیز خانواده به خاطر شرایط کرونا اجازه حضور در باشگاه را نمی دادند. در این شرایط در منزل تمرینات بدنسازی انجام می دادم، اما این تمرینات به گونه ای نبود که بگویم از تعطیلی مسابقات برای پیشرفت استفاده کردم و آن چیزی که خودم دوست داشتم، نشد. همین که توانستم آمادگی جسمانی خود را حفظ کنم باز هم با این شرایط خوب بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

khaneh-jok-sms.ir: جملات زیبا و دلنشین جدید | جملات آموزنده و زیبا | جملات زیبا از بزرگان را اینجا بخوانید

discountbook.ir: کتاب ارزان | مجله کتابخوانی، بیاید آگاهتر باشیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 28375

به "کیانی: برگزاری خوب لیگ باعث شد احساس حضور در مسابقات جهانی را داشته باشیم، بچه های دانشگاه خوب جنگیدند و چیزی کم نگذاشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانی: برگزاری خوب لیگ باعث شد احساس حضور در مسابقات جهانی را داشته باشیم، بچه های دانشگاه خوب جنگیدند و چیزی کم نگذاشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید