کیهان: رامبد به شناسنامه و هویت ایرانی دهن کجی کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، رامبد جوان، هزینه زایمان و دریافت تابعیت کانادایی برای فرزندش را از شعارهای وطن محبت آمیز تأمین کرد؛ این یعنی دهن کجی به پرچم، هویت و شناسنامه ایرانی!

کیهان: رامبد به شناسنامه و هویت ایرانی دهن کجی کرد

به گزارش خبرنگاران، روزنامه کیهان در ادامه نوشت: سفر رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان برای زایمان فرزندشان به کانادا، همچنان با موج نقدها مردمی روبروست. این اولین بار نیست که هنرپیشه ها برای زایمان به یک کشور غربی می روند؛ اقدام مشابه مهناز افشار نیز نقدها بسیاری را برانگیخته بود. اما آن چه باعث انتقاد شدید مردم شده است، دورویی و رفتار متناقض رامبد جوان است. چون رامبد جوان سال ها در برنامه خندوانه شعارهایی مبنی بر وطن دوستی و عشق به ایران سر می داد اما حالا با رفتارش نشان داده که این حرف ها فقط شعار بوده و اعتقاد عمیقی به آن نداشته است.

در غیر این صورت، برای دریافت تابعیت کانادایی برای فرزندش صدها میلیون تومان هزینه نمی کرد و مثل سایر هموطنان خود، در داخل کشور فرزندش را متولد و برای وی شناسنامه ایرانی می گرفت. جوان، نشان داد که همه شعارهایش در خندوانه فقط یک شغل و بیزینس بوده؛ او با شعارهای وطن محبت آمیز کاسبی کرده تا با آن پول برای فرزند خودش شناسنامه و هویت غیر وطنی بگیرد. به همین دلیل هم مسافرت جوان و همسرش به کانادا، یک مسئله شخصی و خصوصی نیست، بلکه یک دهن کجی آشکار به پرچم، شناسنامه و هویت ایرانی و توهین به مردمی است که پای فیلم ها و برنامه وی می نشسته اند.

اما نکته قابل تأمل دیگر، تفاوت واکنش مردم و همصنف های رامبد جوان و نگار جواهریان به این ماجراست. در حالی که مردم، ریاکاری و رفتار ضد ملی این دو بازیگر را به خوبی درک کرده اند، برخی از سلبریتی ها به حمایت از این زوج پرداخته اند. حتی یکی از آنها به مردم هم توهین کرد و ایرانی ها را ملت عزا و گریه توصیف نمود! این نشان می دهد که مردم ما امروز در درک مسائل اجتماعی از خیلی از سلبریتی ها آگاه تر هستند و جلوتر عمل می کنند.

باید منتظر ماند و دید که واکنش صداوسیما به رامبد جوان چیست و باز هم هزینه سفر و دریافت تابعیت خارجی برای فرزندان وی را تأمین می کند یا نه؟ و باز هم با ادامه کار او در صداوسیما زمینه اهانت بیشتر به مردم این مرز و بوم را فراهم خواهد کرد؟!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9152

به "کیهان: رامبد به شناسنامه و هویت ایرانی دهن کجی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیهان: رامبد به شناسنامه و هویت ایرانی دهن کجی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید