گفتگوی رادیو صبا با مرد لبخند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه سکانس صدا روز پنجشنبه یکم فروردین ساعت 9 صبح، در گفتگویی با ناصر ممدوح کارنامه هنری این هنرمند پیشکسوت و باسابقه کشورمان را مرور می نماید.

گفتگوی رادیو صبا با مرد لبخند

ناصر ممدوح در 26 بهمن 1321 در تهران به جهان آمد. او از نوزده سالگی به فعالیت در رادیو روی آورد و پس از آن به عنوان دوبلور در بسیاری از فیلم ها و سریال ها هنرنمایی نموده است.

ممدوح هم اکنون رئیس انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم است و بیشتر در زمینه دوبله فیلم های مستند چه مستند علمی و چه سایر آثار مستند فعالیت می نماید و در این زمینه از پرسابقه ترین گویندگان محسوب می گردد.

از آثار مهمی که ناصر ممدوح تا کنون دوبله نموده است می توان به فیلم محمدرسول ا… (صدای نقش خالد)، سریال جنگجویان کوهستان یا لیان شأن پو (راوی)، سریال افسانه شجاعان و هملت اشاره نمود. او همچنین مدیر دوبلاژ کارتون های مارکو پولو، سندباد، معاون کلانتر و شش نشان رها شده بوده است.

ناصر ممدوح همواره لبخند به لب دارد و به این خاطر به او مرد لبخند لقب داده اند.

برنامه سکانس صدا با هدف تکریم هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنر دوبله و با معرفی آثار ماندگارشان، به تهیه کنندگی ساناز باقری، نویسندگی شیرین روستایی و با اجرای علیرضا تابان روی موج اف ام ردیف 105,5 مگاهرتز از رادیو صبا پخش می گردد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 3551

به "گفتگوی رادیو صبا با مرد لبخند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی رادیو صبا با مرد لبخند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید